PracaGrupypl.praca.szukana › >>>Myslisz, ze to niemozliwe...<<<

  • 1. Data: 2004-11-21 11:21:48
    Temat: >>>Myslisz, ze to niemozliwe...<<<
    Od: "Eszmal" <e...@t...pl>

    >>>Myslisz, ze to niemozliwe...<<<

    Ja tez tak myslalam... zastanawialam sie jak na tym mozna zarobic... Mialam
    troche wolnego czasu i pomyslalam DLACZEGO NIE SPROBOWAC... przeciez nic nie
    inwestuje... czyli nic nie moge stracic... troche mojego mojego czasu...
    moze godzine dziennie... albo mniej...

    Dzis ciesze sie ze podjelam taka decyzje:-) Korzystam z internetu mozna
    powiedziec za darmo, bo teraz zarabia on na siebie... a to dopiero poczatek
    mojej kariery w swiecie get paid...

    Jak wszedzie gdzie wchodza w gre pieniadze jest tu masa nieuczciwych ludzi i
    firm... chce Ci pomoc... To dla takich jak Ty... ludzi bez doswiaczczenia
    stworzylam serwis na ten temat... abys nie tracil czasu na firmy ktore nigdy
    Ci nie zaplaca... abys wiedzial gdzie warto sie zapisac....

    Wiec skorzystaj z mojego doswiadczenia... i juz dzis zacznic zarabiac realna
    ka$e przez internet...

    Zero wkladu!!! Nic nie mozesz starcic!!!

    www.eszmal.webpark.pl

    Jetty

  • 2. Data: 2004-11-21 13:29:52
    Temat: Re: >>>Myslisz, ze to niemozliwe...<<<
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    Użytkownik "Eszmal" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ...i w dodatku mam racje ;))

  • 3. Data: 2004-11-21 16:40:01
    Od: "maro102" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jetty
    > Tak kochanie,myśle że to niemożliwe,ale może jesteś w stanie mnie przekonać
    i bede Ci wdzięczny do końca życia???jak myślisz?

  • 4. Data: 2004-11-21 17:35:52
    Od: "Adam Jarczyk" <a...@z...com.pl>

    Alez moge.. moze TY ze swoim czasem sie nie liczysz, ale moj jest BARDZO
    cenny!!!!!!! nie mam ochoty go marnowac na takie pierdolenie!. Co za dupek!
    Wie lepiej co jest dobre dla mnie...
    Nie pozdrawiam!
    Adam