PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mniej ofert pracy (ku radości anyjuzera)

  • 1. Data: 2007-11-06 15:16:49
    Temat: Re: Mniej ofert pracy (ku radości anyjuzera)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    futszaK pisze:
    > http://www.bezrobocie.org.pl/x/316939

    "Spada liczba ofert pracy zgłaszanych do urzędów pracy" - jaka normalna
    firma zgłasza się do urzędu pracy po pracowników? - przewrotnie spytam :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 2. Data: 2007-11-06 15:18:06
    Temat: Mniej ofert pracy (ku radości anyjuzera)
    Od: futszaK <f...@g...com>

    http://www.bezrobocie.org.pl/x/316939

    --
    futszaK
    0601061867
    firmy windykacyjne byly skuteczne dopóki ich nie bylo

  • 3. Data: 2007-11-06 15:33:00
    Od: "Reksio" <c...@p...onet.pl>

    > "Spada liczba ofert pracy zgłaszanych do urzędów pracy" - jaka normalna
    > firma zgłasza się do urzędu pracy po pracowników? - przewrotnie spytam :)

    Wbrew pozorom dużo. Zwłaszcza tych które poszukuja "darmowej" siły
    roboczej w postaci stażysty. Znam wiele sklepów poszukujących takich
    pracowników, nawet mają ogłoszenia na wystawie. Znam też firmę która od roku
    poszukuje mechanika samochodowego do pracy. Praca ciężka i w złych
    warunkach, ale można zarobić. Sporo też takich pracowników poszukują np.
    zakłady produkujące buty. Ale marnie płacą, więc rotacja u nich duża. Ale za
    to dają umowę o pracę na 10 lat! :-)
    Spada liczba tych ofert również z powodu braku skuteczności działania
    takiego urzędu - w ciągu roku żadnej oferty z pracą dla mechanika nie było
    od nich. Dobrze znam podejście pracowników do tego zagadnienia (przynajmniej
    u mnie). Im mniej ofert - tym mniejszy ruch. Po co się przemęczać......

    Pozdrrrr.... Reksio

  • 4. Data: 2007-11-06 15:55:45
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 06 Nov 2007 16:16:49 +0100, Liwiusz wrote:

    > "Spada liczba ofert pracy zgłaszanych do urzędów pracy" - jaka normalna
    > firma zgłasza się do urzędu pracy po pracowników? - przewrotnie spytam :)

    ta która dostała 12k na utworzenie nowego stanowiska pracy :>

  • 5. Data: 2007-11-06 16:50:11
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > "Spada liczba ofert pracy zgłaszanych do urzędów pracy" - jaka
    normalna
    > firma zgłasza się do urzędu pracy po pracowników? - przewrotnie spytam
    :)

    Każda ;)
    Jeżeli masz wolne miejsce pracy to musisz to zgłosić UP.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 6. Data: 2007-11-06 18:29:33
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Nikiel ;-) napisał(a):

    > Każda ;)
    > Jeżeli masz wolne miejsce pracy to musisz to zgłosić UP.

    Możesz coś napisać więcej, bo nie za bardzo sobie wyobrażam jak to
    miałoby się odbywać???

  • 7. Data: 2007-11-06 18:55:47
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Możesz coś napisać więcej, bo nie za bardzo sobie wyobrażam jak to
    > miałoby się odbywać???

    Pierwszy z brzegu link:
    http://www.up.warszawa.pl/index1.php?grup=bez&n=32

    "Zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy w
    kwestiach dotyczących naboru i zatrudniania pracowników pracodawca jest
    zobowiązany do:
    a.. informowania na bieżąco powiatowych urzędów pracy (odpowiednich ze
    względu na siedzibę pracodawcy) o wolnych miejscach zatrudnienia lub
    miejscach przygotowania zawodowego. Pracodawca nie może przy tym
    formułować wymagań dyskryminujących kandydatów pod względem płci, wieku,
    przekonań religii, itp.,
    b.. uzyskania od osoby, którą zamierza zatrudnić pisemnego
    oświadczenia o pozostawaniu lub niepozostawaniu w rejestrze bezrobotnych
    i poszukujących pracy,
    c.. powiadomienia w formie pisemnej, w okresie do 5 dni, właściwego
    powiatowego urzędu pracy o zatrudnieniu osoby zarejestrowanej jako
    bezrobotna lub o powierzeniu jej innej pracy zarobkowej. "

  • 8. Data: 2007-11-06 19:00:23
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 6 Nov 2007 17:50:11 +0100, Nikiel ;-) napisał(a):

    > Każda ;)
    > Jeżeli masz wolne miejsce pracy to musisz to zgłosić UP.

    Najgorsze że nie widzę na końcu "smile".

  • 9. Data: 2007-11-06 19:01:15
    Od: sz <s...@b...no>

    Nikiel ;-) wrote:

> [...]
    > miejscach przygotowania zawodowego. Pracodawca nie może przy tym
    > formułować wymagań dyskryminujących kandydatów pod względem płci, wieku,

    hmmm, z tego wynika ze miejsc pracy na ktore obowiazuje kryterium plci,
    wieku lub przekonan religijnych nie trzeba zglaszac :-)

  • 10. Data: 2007-11-06 20:12:55
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Nikiel ;-) napisał(a):

> [...]
    > miejscach przygotowania zawodowego. Pracodawca nie może przy tym
    > formułować wymagań dyskryminujących kandydatów pod względem płci, wieku,

    A jak jest z karami za brak zgłoszeń?

    Już widzę tego właściciela 3-osobowej firmy, który sobie pomyślał:
    ech, zatrudnił bym jeszcze jednego pracownika. I zaraz na drugi dzień
    poleci to zgłosić do urzędu :) To jakaś paranoja.

    To jest chyba martwy przepis.