PracaGrupypl.praca.dyskusje › 'Marketing i zarządzanie' dodatkowo, zaocznie - jest sens?

  • 1. Data: 2005-04-18 12:31:16
    Temat: 'Marketing i zarządzanie' dodatkowo, zaocznie - jest sens?
    Od: "ffreak" <s...@c...cy>

    Witam,

    Co sądzicie o studiowaniu dodatkowo marketingu i zarządzania zaocznie ?
    Chodzi mi głównie o poziom nauczania tego kierunku w takim trybie. Nie
    zależy mi zbytnio na papierku, chodzi mi głównie o wiedzę, ale na dzienne
    dodatkowo nie pójdę, bo szkoda mi czasu. Czy różnica poziomów nauczania
    między dziennymi , a zaocznymi jest b. duża ? Czy wyniosę z takiego
    studiowania prawdziwą wiedzę, a nie tylko syntetyczną, książkową ? No i
    pytanie dodatkowe do studentów AE w Krakowie (i innych zorientowanych) - co
    sądzicie o poziomie zaocznych z MiZ na Waszej uczelni ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-04-18 12:45:43
    Od: "Patrycja Pyrchla" <paciap@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    > MiZ polecam wylacznie na UJ. AGH i AE to kiła jakich mało

    A na jakiej podstawie stawiasz tak absurdalny wniosek?

    PP.

  • 3. Data: 2005-04-18 12:47:14
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    MiZ polecam wylacznie na UJ. AGH i AE to kiła jakich mało

  • 4. Data: 2005-04-18 20:24:14
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Patrycja Pyrchla <paciap@wytnij_to.poczta.onet.pl> zapodał(a):

    > A na jakiej podstawie stawiasz tak absurdalny wniosek?

    Pewnie studiuje na UJ :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2005-04-20 07:34:38
    Od: "sirland " <s...@g...pl>

    ffreak <s...@c...cy> napisał(a):

    > Co sądzicie o studiowaniu dodatkowo marketingu i zarządzania zaocznie ?

    Jeśli chcesz się czegoś nauczyć, a chyba tak, skoro pytasz o różnicę w
    poziomie, to spróbuj. Moim zdaniem do studiowania w trybie zaocznym potrzeba
    żywego zainteresowania dziedziną.
    Same studia wiele Cię nie nauczą, ale _dobre_ potrafią skutecznie
    usystematyzować i uzupełnić Twoją wiedzę o kierunki, o których powinieneś mieć
    pojęcie. Reszta należy do Ciebie.

    pzdr