PracaGrupypl.praca.szukana › .Lukratywna wspolpraca.

  • 1. Data: 2002-11-07 08:03:38
    Temat: .Lukratywna wspolpraca.
    Od: a...@y...com

    Uwaga agenci ubezpieczeniowi,akwizytorzy OFE,osoby posiadajace licencje PUNU.W
    zwiazku z dynamicznym rozwojem firmy ECF sprzedajacej w systemie marketingu
    sieciowego nowatorskie wysoce atrakcyjne programy inwestycyjne w fundusze
    amerykanskiej korporacji Nationwide swiatowego lidera rynku finansowego.Poszukujemy
    kluczowych osob do wspolpracy Wielkopolska,Slask oraz inne regiony.
    Zgloszenia tylko z podaniem informacji o sobie i rgion.

    a...@y...com
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-11-08 08:26:28
    Temat: Re: .Lukratywna wspolpraca.
    Od: "Waligora" <w...@o...pl>

    Użytkownik <a...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    oraz inne regiony.
    > Zgloszenia tylko z podaniem informacji o sobie i rgion.

    Do mnie przyszlo dwoch takich gosci i,
    - po pierwsze - bardzo mnie namawiali do uczestnictwa w tym programie
    - po drugie - dyskredytowali to, co ja robie obecnie.

    Od tej chwili ignoruje te "oferte"

    Waligora

  • 3. Data: 2002-11-08 20:19:35
    Od: "Regi" <a...@d...com.pl>

    > Od tej chwili ignoruje te "oferte"
    Jak widac malo skutecznie-skoro odpowiadasz...