PracaGrupypl.praca.szukana › .Szukam pracy - wpisywanie danych , konsultantaka , ew. (proponowane

  • 1. Data: 2002-11-07 08:03:39
    Temat: .Szukam pracy - wpisywanie danych , konsultantaka , ew. (proponowane
    Od: m...@o...pl

    RODZAJ SZKOŁY: średnia
    NAZWA SZKOŁY: Technikum weterynarii
    UZYSKANY TYTUŁ: Technik weterynarii
    JĘZYK: angielski - podstawowy
    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
    NAZWA FIRMY: Avon
    STANOWISKO: Konsultantka
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bycie Konsultantką zobowiązuje - w oczach Klienta bylam
    wiarygodnym źródłem informacji nie tylko o samym produkcie, ale także o szeroko
    rozumianej pielegnacji. Poszerzyłam swą wiedzę dzięki szkoleniu kosmatycznemu w tej
    firmie.Wiedza Konsultantki nie ograniczała się bynajmniej do reguł pielegnacji i
    trendów w makijażu. Sprzedaż to także sztuka wymagająca niemałych umiejętności, a
    nierzadko znajomości psychologii.
    ZDOBYTE DOŚWIADCZENIE: Zdobyłam umiejętność zdobywania nowych klientów, umiejętność
    sprzedaży i negocjacji.
    KURS:Kurs przygotowujący młodzież do startu zawodowego
    DODATKOWE INFORMACJE,HOBBY,ZAINTERESOWANIA:
    Prawo jazdy: od 2001
    Obsługa komputera: Środowisko Windows , Word , Photo Suite, porusznie sie po
    internecie
    Hobby, zainteresowania: Internet , projektowanie wnętrz , zwierzęta , moda

    22-649 77 89
    m...@o...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-11-07 09:20:09
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > MOGĘ ZAPROPONOWAĆ SPRZEDAŻ NATURALNYCH ALOESOWYCH PRODUKTÓW AMERYKAŃSKICH. SĄ
    TO ŚWIETNE PRODUKTY DLA ZDROWIA I SUPER KOSMETYKA.43% MARŻY NA POCZĄTEK. PO
    UZYSKANIU AWANSU NA POZ.MENEDŻERA (KWALIFIKACJE W CIĄGU 2 PRZYLEGAJĄCYCH M-
    CY ,AWANSE STAŁE DO KOŃCA ŻYCIA) DODATKOWO 18% UPUSTU + MIĘDZYPROWIZJE.ALOES
    CORAZ BARDZIEJ JEST CENIONĄ ROŚLINĄ PRZEZ LUDZI.JEŻELI JESTEŚ ZAINTERESOWANA
    PROSZĘ O ODPOWIEDŻ. MOGĘ BYĆ DOBRYM NAUCZYCIELEM.JADWIGA