PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny na nieznane stanowisko....

  • 1. Data: 2003-10-07 12:58:27
    Temat: List motywacyjny na nieznane stanowisko....
    Od: "michał t" <l...@p...pl>

    Czy to jest w porządku ,że pracodawcy żądają np. CV+list motywacyjny nie
    podając stanowiska na jakie szukają człowieka?

    Mnie to trochę śmieszy, ale kiedy widzę firmę działającą w dziedzinie ,
    która mnie interesuje(np."firma produkująca(...)poszukuje pracowników"albo
    "ZenekCAD(...) poszukuje pracowników" i podobne) to chciałby się
    dowiedziedzieć kogo szukają.
    Można oczywiście wysłać CV jeśli szukam pilnie pracy do wszystkich firm,
    ale jak mogę być zmotywowany do pracy na stanowisku , o którym nie mam
    pojęcia?

    Zauważacie takie ogłoszenia?

    pozdro....

  • 2. Data: 2003-10-07 14:21:12
    Temat: Re: List motywacyjny na nieznane stanowisko....
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    To prawda, ze takie ogloszenia sa mniej czytelne i ubogie merytorycznie. Z
    doswiadczenia wiem, ze prychodzi na nie wiecej nietrafionych aplikacji niz
    sobie wymarzyl pracodawca. Ale to wina tylko i wylacznie jego wina, bo
    pozbawil kandydatow czesci informacji na swoje zyczenie.

    Skoro jednak juz tak postanowil, a kandydat takze chce odpowiedziec na taki
    anons, radzilbym po prostu w liscie skupic sie na swoich kwalifikacjach,
    doswiadczeniu i osobowosci oraz predyspozycjach zawodowych (cel stanowiska
    mozna czesto "odgadnac" po wymaganiach) . Nie nalezy przy tym jednak
    powtarzac szczegolowo np pelnionych stanowisk i obowiazkow z przeszlosci ,
    bo to powinno byc w cv, a jedynie ujac w ogolniejszej formie. Wskazowka
    moze byc po prostu odpowiedzenie na pytanie jakie sa moje atuty w kontekscie
    wyksztalcenia, doswiadczenia, osobowosci i predyspozycji...