PracaGrupypl.praca.dyskusje › LM i CV w jakim formacie?

  • 1. Data: 2006-06-07 13:53:53
    Temat: LM i CV w jakim formacie?
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Pytanie do rekrutujących:
    W jakim formacie preferowane są listy motywacyjne i CV?
    Wydawało mi się że PDF będzie wyglądać bardziej profesjonalnie i będzie
    się poprawnie formatować na każdym komputerze, ale czy mam rację?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2006-06-07 14:29:23
    Temat: Re: LM i CV w jakim formacie?
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Marcin Lubojański napisał(a):
> [...]
    > Wydawało mi się że PDF będzie wyglądać bardziej profesjonalnie i będzie
    > się poprawnie formatować na każdym komputerze, ale czy mam rację?

    Przejrzyj archiwum. Ten temat naprawdę pojawia się bardzo często
    i jeszcze nigdy nie wynikneło z niego nic konkretnego.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-06-07 14:39:01
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marcin Lubojański porozsypywal nastepujace haczki:
    > W jakim formacie preferowane są listy motywacyjne i CV?
    > Wydawało mi się że PDF będzie wyglądać bardziej profesjonalnie
    A mnie sie wydawalo ze ludzie piszacy na newsy, potrafia z nich
    korzystac. Temat wielokrtonie poruszany na grupie, popatrz w archiwum -
    dowiesz sie ze brak jednoznacznej odpowiedzi
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-06-07 17:40:23
    Od: "seres" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wydawało mi się że PDF będzie wyglądać bardziej profesjonalnie i
    > będzie się poprawnie formatować na każdym komputerze, ale czy mam

    Musisz wyslac w doc, rtf, html, pdf, jpg i bmp naraz, a jak jestes
    megakozak to w swf, albo nawet mpeg czy mp3 albo wav! wtedy kazdy na
    pewno zapozna sie z twoim cv

  • 5. Data: 2006-06-07 18:48:38
    Od: tom <t...@i...pl>

    > W jakim formacie preferowane są listy motywacyjne i CV?
    PDF

    > Wydawało mi się że PDF będzie wyglądać bardziej profesjonalnie i będzie
    > się poprawnie formatować na każdym komputerze, ale czy mam rację?

    masz racje.