PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 i druk Z-3 - kto dostarcza dokumenty do ZUS'u?

  • 1. Data: 2009-08-01 14:05:14
    Temat: L4 i druk Z-3 - kto dostarcza dokumenty do ZUS'u?
    Od: Charles <y...@g...com>

    Witam.
    Byłem na okresie wypowiedzenia z powodu redukcji etatu do końca lipca. W
    trakcie wypowiedzenia przyniosłem do firmy L4. L4 obejmuje również część
    sierpnia. Z tego co czytałem w necie do ZUSu musi wpłynąć L4 i
    wypełniony druk Z-3.
    Proszę o pomoc ponieważ nie mogę się nigdzie doczytać żeby się
    dowiedzieć na 100% - kto wypełnia druk Z-3 i kto jest zobligowany do
    dostarczenia L4 i Z-3 do ZUSu? Ja czy firma, w której byłem zatrudniony?
    Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2009-08-02 07:26:25
    Temat: Re: L4 i druk Z-3 - kto dostarcza dokumenty do ZUS'u?
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Charles pisze:
> [...]
    > dowiedzieć na 100% - kto wypełnia druk Z-3 i kto jest zobligowany do
    > dostarczenia L4 i Z-3 do ZUSu? Ja czy firma, w której byłem zatrudniony?

    Firma. Kolejne zwolnienia donosisz sam do zusu.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --