PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ksiazeczka ubezpieczeniowa

  • 1. Data: 2009-12-14 21:31:43
    Temat: Ksiazeczka ubezpieczeniowa
    Od: "Raf" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej

    Mam takie pytanie - w przypadku rozpoczecia pracy na etacie (umowa o prace) co
    jest dowodem ubezpieczenia zdrowotnego (NFZ)?

    Wydaje mi sie, ze legitymacja ubezpieczeniowa - jesli tak, to kto ja wydaje?
    Pracodawca, czy trzeba zalatwiac to w ZUSie (a pracodawca ja tylko podbija)?

  • 2. Data: 2009-12-14 22:06:47
    Temat: Re: Ksiazeczka ubezpieczeniowa
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 14 Gru, 22:31, "Raf" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > Pracodawca, czy trzeba zalatwiac to w ZUSie (a pracodawca ja tylko podbija)?

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009111
    9/OPOLANKA03/516777778

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2009-12-15 06:55:20
    Od: "Pe.Ka" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Raf" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydaje?
    > Pracodawca, czy trzeba zalatwiac to w ZUSie (a pracodawca ja tylko

    RMUA za ostatni miesiąc w zupełności wystarczy.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 4. Data: 2009-12-15 20:02:50
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 15 Gru, 07:55, "Pe.Ka" <p...@g...pl> wrote:

    > RMUA za ostatni miesiąc w zupełności wystarczy.

    Czyli kazda firma majaca kontrakt z NFZ wie dzieki temu ile zarabia
    ich klient?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2009-12-15 22:27:01
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Rafal M pisze:

    > Czyli kazda firma majaca kontrakt z NFZ wie dzieki temu ile zarabia
    > ich klient?

    RMUA składa się z dwóch części. Na górze są podstawy składek na dole
    pasek potwierdzajacy ubezpieczenie zdrowotne: za jaki okres, do
    jakiego NFZtu sie należy. Ten wąski pasek jest oddzielnie podbity
    pieczątką i podpisany.

    Wystarczy odciąć ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]