PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kiosk

  • 1. Data: 2002-10-11 10:29:09
    Temat: Kiosk
    Od: "zigi" <z...@p...fm>

    Jestem ciekaw czy oplaca sie prowadzenie kiosku z prasa.
    Interesuje mnie po jakich cenach kupuje sie gazety od dystrybutora( w %),
    jak jest ze zwrotami gazet, czy trzeba prowadzic wlasna DG.

  • 2. Data: 2002-10-12 09:19:01
    Temat: Re: Kiosk
    Od: "grzesioo" <s...@w...pl>

    > Jestem ciekaw czy oplaca sie prowadzenie kiosku z prasa.
    > Interesuje mnie po jakich cenach kupuje sie gazety od dystrybutora( w %),
    > jak jest ze zwrotami gazet, czy trzeba prowadzic wlasna DG.

    Mam znajomą, która prowadzi kiosk. Prowadzi własną dzialność gospodarczą.
    Wychodzi na tym bardzo "średnio". Wszystko bowiem zależy od punktu, gdzie
    kiosk stoi. Ze zwrotami prasy nie ma problemu. Na gazecie masz marżę
    średnio 25%. Z resztą zależy to od kolportera. Większy interes robi się
    chyba nie na prasie ale na innych towarach sprzedawanych "przy okazji" -
    papierosy, środki czystości i takie tam, jak to w kioskach.
    Jeśli masz dobry punkt masz szansę na jakiś sukces i w miarę dobre
    dochody.

    Grzesioo

  • 3. Data: 2002-10-14 13:51:31
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

> [...]
    >papierosy, środki czystości i takie tam, jak to w kioskach.
    > Jeśli masz dobry punkt masz szansę na jakiś sukces i w miarę dobre

    Racja. Najwazniejsza dobra lokalizacja. Istnieja kioski w ktorych wys.
    obrotow
    robi wrazenie - zwlaszcza biorac pod uwage powierzchnie handlowa...