PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka jest stawka godzinowa za pracę webmastera?

  • 1. Data: 2006-11-28 09:34:12
    Temat: Jaka jest stawka godzinowa za pracę webmastera?
    Od: r...@g...com

    czy ktoś się orientuje jaka jest stawka godzinowa za pracę
    webmastera przy prowadzeniu strony.

    Praca obejmuje dodawanie zdjęć, tworzenie szablonów HTML, etc.

  • 2. Data: 2006-11-28 10:07:32
    Od: "Kocurro" <k...@4...pl>

    2006-11-28 11:06:24
    r...@g...com wrote in message
    <1...@n...googlegroups.c
    om>

    > czy ktoś się orientuje jaka jest stawka godzinowa za pracę
    > webmastera przy prowadzeniu strony.
    >
    > Praca obejmuje dodawanie zdjęć, tworzenie szablonów HTML, etc.

    Taka na jaka sie zgodzisz Ty jak i klient.
    --
    Composed with Newz Crawler 1.8 http://www.newzcrawler.com/

  • 3. Data: 2006-11-28 14:34:19
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia 28 Nov 2006 01:34:12 -0800, r...@g...com napisał(a):

    > czy ktoś się orientuje jaka jest stawka godzinowa za pracę
    > webmastera przy prowadzeniu strony.
    >
    > Praca obejmuje dodawanie zdjęć, tworzenie szablonów HTML, etc.

    1/1000 samochodu

  • 4. Data: 2006-11-28 19:19:05
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > 1/1000 samochodu

    Czyli jakieś 50gr - 200 zł???
    K...wa! Czy nikt w PL nie potrafi rzucić normalnymi widełkami za godzinę
    pracy? Czemu służy takie czajenie się?

    --
    Lukasz

  • 5. Data: 2006-11-28 19:33:47
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Lukasz napisał(a):

    > Czyli jakieś 50gr - 200 zł???
    > K...wa! Czy nikt w PL nie potrafi rzucić normalnymi widełkami za godzinę
    > pracy? Czemu służy takie czajenie się?

    od 5 PLN do 200 PLN - takie masz widełki za godzinę w PL. I równie
    dobrze 5 PLN może zarabiać informatyk jak i 200 PLN może zarabiać koleś
    na budowie to wszystko zależy.

  • 6. Data: 2006-11-28 22:14:35
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > od 5 PLN do 200 PLN - takie masz widełki za godzinę w PL. I równie
    > dobrze 5 PLN może zarabiać informatyk jak i 200 PLN może zarabiać koleś
    > na budowie to wszystko zależy.

    Dziękuję. O to mi chodziło. W odpowiedzi podam od siebie, że sam pracuję
    jako programista. Zwykle godzina pracy "po godzinach" wychodzi mi w
    granicach 20-30zł, choć zdarzały się sporadycznie perełki do 150zł/h.
    Poniżej 20 zł/h mi się nie chce.

    --
    Lukasz

  • 7. Data: 2006-11-28 22:31:20
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 20:19:05 +0100, Lukasz napisał(a):

    > Czyli jakieś 50gr - 200 zł???
    > K...wa! Czy nikt w PL nie potrafi rzucić normalnymi widełkami za godzinę
    > pracy? Czemu służy takie czajenie się?

    przepraszam za moja zlosliwosc, ale po prostu nikt Ci nie udzieli
    "powszechnej" odpowiedzi. Sa ludzie ktorzy za darmowe skrypty z hotscripts
    potrafia wypisac fakture za instalacje na kilka tysiecy a sa ludzie ktorzy
    nie moga sprzedac siebie i swoich nowatorskich rozwiazan. Na tym rynku na
    prawde obowiazuje zasada "ssij frajera".

  • 8. Data: 2006-11-29 08:24:22
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Lukasz [Tue, 28 Nov 2006 20:19:05 +0100]:

    > Czyli jakieś 50gr - 200 zł???
    > K...wa! Czy nikt w PL nie potrafi rzucić normalnymi
    > widełkami za godzinę pracy?

    Ludzi z kryształowymi kulami zasadniczo zapewne tu niewielu,
    w związku z czym przy tak szczegółowo opisanych zadaniach -
    odpowiedź była naprawdę rzetelna i konkretna.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Par. 31 * Sposób na Mac-a * Humor! *