PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zachować urlop wykorzystując go

  • 1. Data: 2009-08-23 16:13:19
    Temat: Jak zachować urlop wykorzystując go
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W lato niektórym dziwne pomysły przychodza do głowy.
    I ja się nie ustrzegłem.
    Do rzeczy.

    Pracownik dostaje urlop, powiedzmy 2 tygodnie.
    Wyjeżdża - niech będzie, że na Mazury. ;)
    Po 2-3 dniach zdarza się biedakowi "zachorować" więc udaje się do
    tamtejszego ośrodka zdrowia i otrzymuje zwolnienie, czyli ZUS-ZLA -
    powiedzmy tydzień, 10 dni.
    To naturalnie przerywa bieg urlopu. O chorobie informuje pracodawcę, nawet
    może faksuje zwolnienie.
    Nie ma mowy, aby ktoś zasadność zwolnienia i sposób jego wykorzystania w tym
    czasie miał szansę sprawdzić.
    Po szczęśliwym wyzdrowieniu kończy sobie turnus i wraca
    Po wczasach i z zachowanym ładnym kawałem urlopu.
    Fajne?

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2009-08-23 18:05:25
    Temat: Re: Jak zachować urlop wykorzystując go
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Po szczęśliwym wyzdrowieniu kończy sobie turnus i wraca
    > Po wczasach i z zachowanym ładnym kawałem urlopu.

    prawda że tak można, ale ja nie wiem czy akurat bym skorzystał z tego L4
    (czy któregoś tam zus-zla)
    po pierwsze - 80 zamiast 100 procent, po drugie czy akurat te co
    najmniej 4 tygodnie na rok urlopu to rzeczywiście tak mało czasu że
    trzeba dodatkowego wolnego?
    no chyba że choroba jest rzeczywista i po niej potrzebowałbym np.
    rekonwalescencji

  • 3. Data: 2009-08-23 18:22:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:
    > W lato niektórym dziwne pomysły przychodza do głowy.
    > I ja się nie ustrzegłem.

    Pewnie. Pracodawcę to można dymać i jest OK.

    PS
    Jak tam planowana w ubiegłym roku
    w ramach zwolnienia lekarskiego wycieczka po sezonie?

  • 4. Data: 2009-08-23 18:23:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h6s0f3$dc7$1@inews.gazeta.pl grom@x
    <gromax@_USUN_.interia.pl> pisze:

    > prawda że tak można, ale ja nie wiem czy akurat bym skorzystał z tego L4
    > (czy któregoś tam zus-zla)
    > po pierwsze - 80 zamiast 100 procent,
    Kwestia ekonomicznie indywidualna.
    Zresztą dostać pewne 80% niż żebrać o niepewny bezpłatny.

    > po drugie czy akurat te co najmniej 4 tygodnie na rok urlopu to
    > rzeczywiście tak mało czasu że trzeba dodatkowego wolnego?
    Pewnie, że tak. Wolnego nigdy za dużo. Szczególnie płatnego, choćby i 80%.
    ;)

    > no chyba że choroba jest rzeczywista
    "Zachorować" wziąłem w cudzysłów nieprzypadkowo. :)

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-08-23 18:31:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h6s1vp$duo$1@nemesis.news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Pewnie. Pracodawcę to można dymać i jest OK.
    Hmm, ty to napisałeś, nie ja.

    > PS
    > Jak tam planowana w ubiegłym roku
    > w ramach zwolnienia lekarskiego wycieczka po sezonie?
    A o co ci chodzi?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2009-08-23 19:09:55
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > Hmm, ty to napisałeś, nie ja.

    Odniosłem się do Twojego pomysłu.
    Z jednej strony chciałbyś być bardziej kryształowy niż
    wzorcowy działacz robotniczy, a z drugiej takie pomysły.
    Jak zwykły kombinator.

    > A o co ci chodzi?

    A to nie Ty pisałeś to?
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.dyskusje/brow
    se_frm/thread/6dec1deadf9b1d2e/617509fc62bd53f6?hl=p
    l&q=zwolnienia+t%C5%82uszczy+author:Jotte#617509fc62
    bd53f6

    a jak się połamie to tu też:
    http://tnij.com/ly6IT

  • 7. Data: 2009-08-23 19:23:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h6s4p6$fmm$1@nemesis.news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Odniosłem się do Twojego pomysłu.
    Nie pisałem, że można dymać pracodawcę i jest OK.
    Musiałeś coś źle zrozumieć albo skonfabulować.

    > Z jednej strony chciałbyś być bardziej kryształowy niż
    > wzorcowy działacz robotniczy,
    Czemu sądzisz, że wiesz, co ja chciałbym?

    > a z drugiej takie pomysły.
    Ale pomysł dobry, nie?

    > A to nie Ty pisałeś to?
    > http://tnij.com/ly6IT
    Ja. Plany należało z pewnych przyczyn zmodyfikować, skoro już tak drobisz
    nogami z ciekawości (mam nadzieję, że nie popuściłeś?).

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2009-08-23 20:38:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > Nie pisałem, że można dymać pracodawcę i jest OK.
    > Musiałeś coś źle zrozumieć albo skonfabulować.

    Zrozumiałem dobrze. Nie musisz się przecież tłumaczyć.

    > Czemu sądzisz, że wiesz, co ja chciałbym?

    Źle zrozumiałeś. Napisałem jaki jesteś.
    Tryb przypuszczający tutaj to tylko rodzaj
    podkreślenia stylistycznego.

    > Ale pomysł dobry, nie?

    Nie jest dobry.
    To zwykłe złodziejstwo.

    > Ja. Plany należało z pewnych przyczyn zmodyfikować, skoro już tak
    > drobisz nogami z ciekawości (mam nadzieję, że nie popuściłeś?).

    Strzeliłeś sobie trochę w nogę.
    Jako obrońca praw pracowniczych będzie Ci teraz trochę trudniej, skoro
    jako pracownik wystąpiłeś w roli drobnego kombinatora.
    Chciałem oszukać, ale nie wyszło.
    Tak mi przykro. :-0

  • 9. Data: 2009-08-23 20:58:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h6s9gc$n9l$1@atlantis.news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Zrozumiałem dobrze.
    Wątpię.
    A w każdym razie starannie i z pełnym sukcesem to ukrywasz.

    > Nie musisz się przecież tłumaczyć.
    Niezwykłe odkrycie.
    Toteż tego nie robię. Zwyczajnie rozmawiam.
    BTW tak na przyszłość - odróżnij tłumaczenie SIĘ od tłumaczenia KOMUŚ.

    > Źle zrozumiałeś.
    > Napisałem jaki jesteś.
    > Tryb przypuszczający tutaj to tylko rodzaj
    > podkreślenia stylistycznego.
    Bardzo dobrze zrozumiałem, bo umiem. I tegoż życzę.
    Nie ma żadnego trybu przypuszczającego. Jest normalne twierdzenie. Bez sensu
    i uzasadnienia, że o stylu nie wspomnę.
    Przecież nie będę ci cytował coś sam napisał, chyba umiesz przeczytać własny
    post?

    > Nie jest dobry.
    Czemu?

    > To zwykłe złodziejstwo.
    Udowodnij.

    > Strzeliłeś sobie trochę w nogę.
    Nie podzielam tego poglądu.

    > Jako obrońca praw pracowniczych będzie Ci teraz trochę trudniej, skoro
    > jako pracownik wystąpiłeś w roli drobnego kombinatora.
    To jest tylko twoje zdanie. Mnie ono trudności żadnej nie czyni.

    > Chciałem oszukać, ale nie wyszło.
    > Tak mi przykro.
    Więc się na następny raz lepiej przygotuj i postaraj.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-08-23 21:12:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > Czemu?

    > Udowodnij.

    Daj spokój. Zachowujesz się jak mały
    chłopiec, któremu przytrafiło się nocne moczenie.
    Trudno, podrośniesz i przejdzie :-)

    > Nie podzielam tego poglądu.

    A tu akurat Twoje zdanie niewiele będzie znaczyło.
    Każdy sobie sam przeczyta i oceni.