PracaGrupypl.praca.dyskusje › IBM - Krakow

  • 1. Data: 2005-10-24 13:48:58
    Temat: IBM - Krakow
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Witam ;-))

    No wlasnie juz cos wiadomo ? Minelo troche czasu od kiedy w prasie pojawila sie
    wiadomosc o inwestycji, potem ogloszenia na ich stronach www, raz czy dwa w
    poniedzialkowej "Wybiorczej" i cisza. Ostatnio sprawdzalem "U zrodla" i tez
    jakby mniej stanowisk do obsadzenia. Czy ktos cos wie ? Troche nie chce mi sie
    wierzyc, ze "zassali" tak bezproblemowo - no chyba, ze naprawde dobrze placa ?

  • 2. Data: 2005-10-24 21:52:40
    Temat: Re: IBM - Krakow
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

> [...]
    sie
    > wierzyc, ze "zassali" tak bezproblemowo - no chyba, ze naprawde dobrze

    A czy do kogos juz sie odezwali i zaprosili na rozmowe? (wyslalem cv na
    stanowisko do Krakowa)

  • 3. Data: 2005-10-25 08:54:05
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    W Krakowie to chyba Motorola już wszystkich wessała.

  • 4. Data: 2005-10-25 17:07:44
    Od: jurson <g...@p...fm>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > wierzyc, ze "zassali" tak bezproblemowo - no chyba, ze naprawde dobrze placa ?

    Ktoś tu ZTCP pisał, że idzie na rozmowę do nich, ktoś inny że dostał
    pracę. Jeśli jesteś zainteresowany poszukaj w archiwum. Coś powinno być.

    j.