PracaGrupypl.praca.dyskusje › Hostessa/ umowa na zlecenie/ zatrudnienie osoby nie uczącej się

  • 1. Data: 2006-02-01 12:40:42
    Temat: Hostessa/ umowa na zlecenie/ zatrudnienie osoby nie uczącej się
    Od: "Luiza" <z...@n...org>

    Witam!

    Chciałam zapytać Was czy to normalne, że osobie, która się nie uczy (przerwa
    spowodowana brakiem funduszy na naukę i przymusem znalezienia pracy, by
    sobie ją finansować), proponuje się niższą stawkę godzinową, niż osobie,
    która się uczy.
    Jak można temu zaradzić? Czy pracując na to, by się uczyć, muszę zarabiać
    mniej?

    Z pozdrowieniami

    Luiza

  • 2. Data: 2006-02-01 12:42:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Luiza napisał(a):

    > Jak można temu zaradzić? Czy pracując na to, by się uczyć, muszę
    > zarabiać mniej?

    Tak to normalne. Pamiętaj też, że im więcej pracujesz tym większy garb
    Ci wyrośnie ;P

    j.

  • 3. Data: 2006-02-01 13:06:43
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Luiza porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > spowodowana brakiem funduszy na naukę i przymusem znalezienia pracy, by
    > sobie ją finansować), proponuje się niższą stawkę godzinową, niż osobie,
    Pewnie spowodowane jest to faktem ze za osobe uczaca sie nie trzeba
    placic skladki zdrowotnej
    > Jak można temu zaradzić? Czy pracując na to, by się uczyć, muszę zarabiać
    > mniej?
    Zapisac sie (chocby fikcyjnie) do jakiejs darmowej szkoly, zeby miec
    papierek
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-02-01 13:10:23
    Od: cartman <""cartman\"@@@@@@neostrada.pl">

    Luiza napisał(a):
> [...]
    > która się uczy.
    > Jak można temu zaradzić? Czy pracując na to, by się uczyć, muszę zarabiać

    tak, zgadza sie. to, ile zarobisz, zalezy tez od koloru twoich wlosow.

    z pozdrowieniami
    patryk

  • 5. Data: 2006-02-01 13:20:42
    Od: "Luiza" <z...@n...org>

    Pytam poważnie, nie żartuję sobie, więc proszę byście i wy sobie nie
    żartowali.
    Zadałam to pytanie, ponieważ zaproponowano mi taką pracę "na chwilę" na
    umowę-zlecenie a ja zwyczajnie nie jestem pewna czy to, co proponują jest
    wobec mnie w porządku.

    Proszę o pomoc i garść doświadczenia z waszej strony, a nie o zrównanie z
    ziemią :P

    Z góry dziękuję za wyrozumiałość

    Luiza

  • 6. Data: 2006-02-01 13:26:15
    Od: "Luiza" <z...@n...org>

    Czy to sprawdzony sposób?
    Nie wydaje mi się, by to było możliwe (?)
    ... sprawdzę to
    Dzięki za wskazówkę

  • 7. Data: 2006-02-01 13:33:45
    Od: "Luiza" <z...@n...org>

    Najwyżej znajdę posadę dzwonnika i zagram rolę w znanym filmie ;]
    Powiedzmy "Dzwonnika z Notre Dame" oblicze wyedukowanej kobiety :P

    Pozdrawiam wszystkich zapracowanych dzwonników ;]

    Luiza

  • 8. Data: 2006-02-01 13:43:29
    Temat: Re: Hostessa/ umowa na zlecenie/ zatrudnienie osoby nie uczącej si
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    skoro nie jesteś uczniem/studentem do 26 lat, to z tytułu umowy
    zlecenia podlegasz obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnym, rentowym i
    zdrowotnym. Dobrowolnie możesz przystąpić do ubezpieczenia chorobowego
    (składka 2,45%).
    Student/uczeń do 26 lat nie podlega żadnym ubezpieczeniom ZUS.
    Wynagrodzenie netto trochę mniejsze niż dla studenta, ale okres
    składkowy i nieco na koncie emerytalnym.

    wa

  • 9. Data: 2006-02-01 14:07:10
    Od: "Luiza" <z...@n...org>

    Bardzo dziękuję, już rozumiem.