PracaGrupypl.praca.szukanaFLASH DESIGNER NAWIĄŻE WSPÓŁPRACĘ › Re: FLASH DESIGNER NAWIĄŻE WSPÓŁPRACĘ
    From: Dusiolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: FLASH DESIGNER NAWIĄŻE WSPÓŁPRACĘ
    Date: Sat, 24 Jan 2004 17:55:03 +0100
    Sender: d...@o...pl@przymorze.nsm.pl

    Dnia 1/24/04 5:51 PM, male kosmate stworzonko z wyhaftowanym na obrozce
    imieniem ' W.K.' niespodziewanie zostawilo, splywajacy po pniu naszego
    ulubionego drzewa, slad zapachowy, ktory w wolnym tlumaczeniu oznaczal:

    Dnia 1/24/04 9:39 AM, male kosmate stworzonko z wyhaftowanym na obrozce
    imieniem ' W.K.' niespodziewanie zostawilo, splywajacy po pniu naszego
    ulubionego drzewa, slad zapachowy, ktory w wolnym tlumaczeniu oznaczal:

    > http://artbaco.gallery2.webpark.pl

    Wlazlem pod powyzszy adres i dla tego...

    > Zainteresowane osoby proszę o kontakt:
    >
    > Pozdrawiam i życzę miłego dnia
    > Wojciech Kopijasz

    Ja! Ja jestem zainteresowany!!!...

    Glownie tym, czy Boris Vallejo wie, ze bez
    jednej chocby informacji o tym, ze nie ty [1]
    je popelniles, chwalisz sie pracami jego
    autorstwa? [2] Czy reszte 'swoich' projektow
    tez ordynarnie zerznales od kogos?...

    Bo z tego, co mi sie wydaje, to jego oficjalna
    strona jest tu: http://www.imaginistix.com
    a pod adresem: http://artbaco.gallery2.webpark.pl
    nie ma nawet slowa wzmianki, ze nie sa twoje...

    Brak mi nawet slow... :(((

    [1] swiadomie z malej litery, nie mam szacunku...

    [2] ot chocby tej:
    http://www.imaginistix.com/details.cfm?Id=648 [3]
    ale jest tam i wiele innych...

    [3] Tam widnieja slowa, ktorych pewnie nie widziales:
    All images copyrighted (c) Boris Vallejo and Julie Bell.
    Images contained in this site are for Internet viewing only. No
    reproduction of these images is permitted.

    --
    Dusiolek
    http://www.szpinak.prv.pl