PracaGrupypl.praca.szukana › FLASH DESIGNER NAWIĄŻE WSPÓŁPRACĘ

  • 1. Data: 2004-01-24 16:51:34
    Temat: FLASH DESIGNER NAWIĄŻE WSPÓŁPRACĘ
    Od: " W.K." <a...@g...pl>

    Moją domeną jest technologia flash, którą z powodzeniem wykorzystuję do
    projektowania witryn WWW, prezentacji multimedialnych oraz bannerów
    reklamowych.
    Potrafię zapewnić profesjonaly wygląd projektów internetowych, niezawodność
    działania oraz terminowość ich realizacji. Chciałbym nawiązać współpracę z
    firmą, która doceni umiejętności zaprezentowane w poniższym portfolio:

    http://artbaco.webpark.pl - moja wizytówka (linki do innych projektów).
    http://artbaco.gallery.webpark.pl
    http://artbaco.moritz.webpark.pl
    http://www.polykovskiy.com
    http://artbaco.audi.webpark.pl
    http://artbaco.sigma.webpark.pl
    http://testt.webpark.pl/speed.html
    http://artbaco.3.webpark.pl
    http://artbaco.2.webpark.pl
    http://artbaco.gallery2.webpark.pl

    Zainteresowane osoby proszę o kontakt:

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia
    Wojciech Kopijasz

  • 2. Data: 2004-01-24 16:55:03
    Temat: Re: FLASH DESIGNER NAWIĄŻE WSPÓŁPRACĘ
    Od: Dusiolek <d...@o...pl>

    Dnia 1/24/04 5:51 PM, male kosmate stworzonko z wyhaftowanym na obrozce
    imieniem ' W.K.' niespodziewanie zostawilo, splywajacy po pniu naszego
    ulubionego drzewa, slad zapachowy, ktory w wolnym tlumaczeniu oznaczal:

    Dnia 1/24/04 9:39 AM, male kosmate stworzonko z wyhaftowanym na obrozce
    imieniem ' W.K.' niespodziewanie zostawilo, splywajacy po pniu naszego
    ulubionego drzewa, slad zapachowy, ktory w wolnym tlumaczeniu oznaczal:

    > http://artbaco.gallery2.webpark.pl

    Wlazlem pod powyzszy adres i dla tego...

    > Zainteresowane osoby proszę o kontakt:
    >
    > Pozdrawiam i życzę miłego dnia
    > Wojciech Kopijasz

    Ja! Ja jestem zainteresowany!!!...

    Glownie tym, czy Boris Vallejo wie, ze bez
    jednej chocby informacji o tym, ze nie ty [1]
    je popelniles, chwalisz sie pracami jego
    autorstwa? [2] Czy reszte 'swoich' projektow
    tez ordynarnie zerznales od kogos?...

    Bo z tego, co mi sie wydaje, to jego oficjalna
    strona jest tu: http://www.imaginistix.com
    a pod adresem: http://artbaco.gallery2.webpark.pl
    nie ma nawet slowa wzmianki, ze nie sa twoje...

    Brak mi nawet slow... :(((

    [1] swiadomie z malej litery, nie mam szacunku...

    [2] ot chocby tej:
    http://www.imaginistix.com/details.cfm?Id=648 [3]
    ale jest tam i wiele innych...

    [3] Tam widnieja slowa, ktorych pewnie nie widziales:
    All images copyrighted (c) Boris Vallejo and Julie Bell.
    Images contained in this site are for Internet viewing only. No
    reproduction of these images is permitted.

    --
    Dusiolek
    http://www.szpinak.prv.pl

  • 3. Data: 2004-01-24 16:55:45