PracaGrupypl.praca.szukana › Dobry Menedzer szuka pracy / Kujawsko-Pomorskie

  • 1. Data: 2005-09-19 19:29:01
    Temat: Dobry Menedzer szuka pracy / Kujawsko-Pomorskie
    Od: "Meantic" <m...@i...pl>

    Witam i pozdrawiam.
    Mam 29lat, wykształcenie wyższe, dogadam sie po angielsku, mam 7 lat
    doświadczenia w handlu (branża: komputery, stacje benzynowe) w tym 4 lata na
    stanowisku kierownika (branża: stacje benzynowe).
    Moje podstawowe atuty:
    a.. moją pasją jest zarządzanie grupą osób (rekrutacja, kontrola,
    szkolenia, motywacja, dyscyplina),
    b.. realizuje zamierzone cele sprzedażowe i kosztowe (mam spore sukcesy w
    sprzedazy aktywnej),
    c.. moją druga pasją są komputery a dokładnie notebooki,
    d.. potrafię działać pod presja czasu i łatwo określam priorytety
    działania,
    e.. potrafię zarządzać kilkom grupami osób lub obiektami (mam
    doświadczenie w zarządzaniu dwom punktami detalicznymi),
    f.. w celu maksymalizacji efektów sprzedaży stosuje zasadę: "Żaden wynik
    mnie nie zadowala",
    g.. potrafię łatwo znaleźć i rozwiązać każdy problem związany z
    zarządzaniem grupa osób,
    h.. potrafię obsługiwać każdy system operacyjny komputera: dystrybucje
    Linux'a, czy przysłowiowe Okienka 95/98/Millenium/NT/2000/XP,
    i.. łatwo przyswajam wiedze z obsługi systemów operacyjnych jak i
    wspomagających zarządzanie,
    j.. potrafię praktycznie wykorzystać znajomość pakietów biurowych do
    zwiększenie efektywności pracy np. Office firmy Microsoft (edytor tekstów
    Word, arkusz kalkulacyjny Excel),
    k.. jestem kierownikiem kreatywnym - optymalizuje działania grupy jak i
    swoje,
    l.. dobrze znam prawo pracy,
    m.. znajomość prawa konsumenckiego,
    n.. posiadam praktyczna umiejętność jazdy samochodem (kategoria B od
    1997),
    Poszukuję pracy w firmie na stanowisku kierownika, menedżera. Miejsce pracy:
    Kujawsko-Pomorskie. Branża: bez znaczenia.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt na e-mail:
    m...@i...pl

  • 2. Data: 2005-09-20 05:17:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Meantic napisał(a):

    > Mam 29lat, wykształcenie wyższe, dogadam sie po angielsku, mam 7 lat
    > doświadczenia w handlu (branża: komputery, stacje benzynowe) w tym 4 lata na
    > stanowisku kierownika (branża: stacje benzynowe).

    Dopisz jeszcze, ze jestes spamerem. Po za tym sugerowalbym zmiane tytulu
    watku. Bo "dobry menadzer" ktory szuka pracy to jakos tak dziwnie...
    Dobrego menadzera poznac po tym, ze potrafi sobie prace sam
    zorganizowac. Czyli wymyslec co chce robic i znalezc srodki na
    realizacje tego.

    j.