PracaGrupypl.praca.szukanaDobry Menedzer szuka pracy / Kujawsko-Pomorskie › Dobry Menedzer szuka pracy / Kujawsko-Pomorskie
    From: "Meantic" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Dobry Menedzer szuka pracy / Kujawsko-Pomorskie
    Date: Mon, 19 Sep 2005 21:29:01 +0200

    Witam i pozdrawiam.
    Mam 29lat, wykształcenie wyższe, dogadam sie po angielsku, mam 7 lat
    doświadczenia w handlu (branża: komputery, stacje benzynowe) w tym 4 lata na
    stanowisku kierownika (branża: stacje benzynowe).
    Moje podstawowe atuty:
    a.. moją pasją jest zarządzanie grupą osób (rekrutacja, kontrola,
    szkolenia, motywacja, dyscyplina),
    b.. realizuje zamierzone cele sprzedażowe i kosztowe (mam spore sukcesy w
    sprzedazy aktywnej),
    c.. moją druga pasją są komputery a dokładnie notebooki,
    d.. potrafię działać pod presja czasu i łatwo określam priorytety
    działania,
    e.. potrafię zarządzać kilkom grupami osób lub obiektami (mam
    doświadczenie w zarządzaniu dwom punktami detalicznymi),
    f.. w celu maksymalizacji efektów sprzedaży stosuje zasadę: "Żaden wynik
    mnie nie zadowala",
    g.. potrafię łatwo znaleźć i rozwiązać każdy problem związany z
    zarządzaniem grupa osób,
    h.. potrafię obsługiwać każdy system operacyjny komputera: dystrybucje
    Linux'a, czy przysłowiowe Okienka 95/98/Millenium/NT/2000/XP,
    i.. łatwo przyswajam wiedze z obsługi systemów operacyjnych jak i
    wspomagających zarządzanie,
    j.. potrafię praktycznie wykorzystać znajomość pakietów biurowych do
    zwiększenie efektywności pracy np. Office firmy Microsoft (edytor tekstów
    Word, arkusz kalkulacyjny Excel),
    k.. jestem kierownikiem kreatywnym - optymalizuje działania grupy jak i
    swoje,
    l.. dobrze znam prawo pracy,
    m.. znajomość prawa konsumenckiego,
    n.. posiadam praktyczna umiejętność jazdy samochodem (kategoria B od
    1997),
    Poszukuję pracy w firmie na stanowisku kierownika, menedżera. Miejsce pracy:
    Kujawsko-Pomorskie. Branża: bez znaczenia.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt na e-mail:
    m...@i...pl