PracaGrupypl.praca.szukana › .Dam Pracę, Warszawa,inne,zatrudnię

  • 1. Data: 2003-04-14 10:03:05
    Temat: .Dam Pracę, Warszawa,inne,zatrudnię
    Od: a...@w...pl

    Zmień swoje życie i przychody.

    0605044542
    a...@w...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-04-14 15:27:24
    Temat: Re: .Dam Pracę, Warszawa,inne,zatrudni
    Od: "JM" <W...@a...pl>

    > Zmień swoje życie i przychody.

    Nie ta grupa facet, chyba ze nie widzisz roznicy "oferowana-szukana"

  • 3. Data: 2003-04-16 06:18:46
    Od: "Waligora" <w...@o...pl>

    JM, choc merytorycznie masz racje, ze ci wszyscy oferujacy prace pisza na
    niewlasciwa grupe, to w rezultacie Twojego nieustannego zwracania uwagi
    stales sie (zapewne niechcacy) wiekszym spamerem od nich. Wybacz, ale ja
    place za kazdy bajt, ktory trafia do mojego kompa i nie mam zyczenia placic
    za bzdury nie niosace zadnej informacji. Wyhamuj, facet troche. I tak nie
    nauczysz calego swiata..... w czasie pisania tych wszystkich "nie ta grupa"
    moglbys przyzwoite pieniadze zarabiac robiac cos innego ...

    Niemniej pozdrawiam za postawe. Wesolych Swiat. I wyluzuj. Bez odbioru.
    Waligora