PracaGrupypl.praca.szukana › inżynier, informatyk, logistyk handlowiec, magazynier,help desk, serwisant

  • 1. Data: 2003-04-14 09:38:14
    Temat: inżynier, informatyk, logistyk handlowiec, magazynier,help desk, serwisant
    Od: "JP" <o...@g...pl>

    Witam,
    Poszukuję pracy na terenie Warszawy.
    Mam wyższe wykształcenie - Inżynier informatyk.
    Do tej pory pracowałem głownie jako specjalista do spraw logistyki.
    W dużej firmie produkcyjnej zajmowałem się obsługą zleceń sprzedaży,
    planowaniem produkcji, zleceniami produkcji.
    Jako specjalista do spraw logistyki pracowałem również w firmie zajmującej
    się sprzedażą sprzętu oraz oprogramowania z branży IT.
    Do moich zadań należał zakup sprzętu i oprogramowania od dystrybutorów i
    zaopatrzenie magazynu dla potrzeb działu handlowego.
    Zdobyłem także doświadczenie jako agent telemarketingu w CALL CENTER
    Do tej pory nie pracowałem jako informatyk, jednak chciałbym móc wykorzystać
    posiadaną wiedzę w tej pracy.
    Moje główne umiejętności z zakresu informatyki to:

    -znajomość hardware, software

    -umiejętność konfiguracji, serwisowania i montażu PC

    -znajomość zagadnień sieciowych

    Mam zdolności organizacyjne, lubię pracę zespołową, ale doskonale sprawdzam
    się też w pracy indywidualnej, nie mam problemów z adaptacja w nowym
    środowisku, jestem otwarty na nowe doświadczenia.

    Oczekuję pracy na stanowisku: help desk, handlowiec, magazynier, logistyk,
    informatyk.

    Możliwość pracy w innym charakterze nie
    koniecznie w zawodzie.

    Proszę o kontakt na adres e-mail o...@g...pl