PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy należą się dni wolne??

  • 1. Data: 2003-07-04 13:37:09
    Temat: Czy należą się dni wolne??
    Od: "Gregorr" <s...@w...pl>

    Witam. Pracuję w sklepie całodobowym, który czynny jest przez cały tydzień,
    łącznie z sobotami, niedzielami i świętami. Oczywiście pracuję również w te
    dni w zamian dostaję dzień wolny w innym dniu miesiąca. Np. Jeżeli w
    miesiącu było osiem dni wolnych (cztery weekendy) nalezy mi się 8 dni
    wolnego. Sprawa jest taka. Czy należy mi się pełne 8 dni wolnego w lipcu
    jeżeli biorę urlop 10 dni roboczych, czy też wolne "wlicza się" do urlopu??
    W tamtym roku, gdy brałem gdy brałem urlop, do dni pracy miałem doliczone
    jeszcze 8 dni wolnych w miesiącu. W tym roku dostałem tylko 4. Stąd mój
    post - Ile wolnego mi się w końcu należy??? Przepraszam za nieco zagmatwane
    pytanie. Z góry dziękuję za wyjaśnienie.

    Gregorr

  • 2. Data: 2003-07-04 13:54:49
    Temat: Re: Czy należą się dni wolne??
    Od: "Tadeusz Janiszewski" <t...@s...pl>

    Dni wolne naleza Ci sie normalnie, tak jakbys pracowal 5 dni w tygodniu a
    soboty i niedziele mial wolne.
    To ze pracujesz w takim a nie innym ukladzie godzin i dni, nie pozbawia Cie
    prawa do dni wolnych.

    pozdr
    TED

  • 3. Data: 2003-07-04 14:02:16
    Od: "Gregorr" <s...@w...pl>

    Dni wolne należą mi się - to wiem. Tylko chodzi mi o to czy jeśli biorę
    dwa tygodnie urlopu (10 dni roboczych), to czy w tedy mam mieć 8 czy tylko
    cztery dni wolnego????

    gregorr

  • 4. Data: 2003-07-04 14:29:18
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

> [...]
    biorę
    > dwa tygodnie urlopu (10 dni roboczych), to czy w tedy mam mieć 8 czy tylko

    Dniami roboczymi są dla ciebie dni pracy wynikające z grafiku. Zakładam, że
    pracujesz 5 dni w tygodniu po 8 godzin, np. od środy do niedzieli. Urlop
    bierzesz tylko na dni robocze. Czy to jasne, czy nie zrozumiałem twojego
    problemu?