PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: skok na kasę

  • 1. Data: 2006-11-28 10:19:40
    Temat: Re: skok na kasę
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Pegaz napisał(a):
    > Skok na kasę nieswoją jak się patrzy. Przecież aktualny deficyt
    > powstały przy wypłacaniu obecnych emerytur trzeba czymś łatać. Zakład
    > Upodlenia Społecznego na wszystkim położy swoja spocona łapę

    OFE bardzo niewiele pomoze. Obecna wartosc OFE to nieco ponad 100 mld
    zl. Tymczasem corocznie z budzetu panstwa doplaca sie do emerytur ponad
    30 mld zl.

    --

    glos

  • 2. Data: 2006-11-28 11:38:41
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 28 Nov 2006 02:19:40 -0800, glosnetu <g...@p...onet.pl>
    w <1...@j...googlegroups.co
    m> napisał:

    > OFE bardzo niewiele pomoze. Obecna wartosc OFE to nieco ponad 100 mld
    > zl. Tymczasem corocznie z budzetu panstwa doplaca sie do emerytur ponad
    > 30 mld zl.

    To znaczy, że na 3 lata mają spokój z dopłatami do ZUSu.
    A te 30 mld to chyba akurat w okolicy wysokości (a raczej głębokości)
    deficytu budżetowego, co z kolei oznacza, że przez 3 lata można rozdać
    po 30 mld złotych rocznie.

    Syf z malarią.

    > glos

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-11-28 13:22:42
    Temat: [OT] Co jest z glosem netu ?
    Od: "Kocurro" <k...@4...pl>

    Przepraszam, ale GlosNetu jak Ty piszesz swoje posty, ze jedyne co
    widze to napis "glos" ?

    Zapewne piszesz bardzo ciekawie ale ja nie moge tego odczytac :/
    --
    Composed with Newz Crawler 1.8 http://www.newzcrawler.com/

  • 4. Data: 2006-11-28 13:49:06
    Temat: Re: Co jest z glosem netu ?
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Kocurro napisał(a):
    > Przepraszam, ale GlosNetu jak Ty piszesz swoje posty, ze jedyne co
    > widze to napis "glos" ?
    >
    > Zapewne piszesz bardzo ciekawie ale ja nie moge tego odczytac :/
    > --

    pisze posty foniczne. Wymagany Windows Media Player ;)

    a powazniej - pisze z Google. Ale poki co tylko Ty zglaszasz problem
    nieczytelnosci, wiec sadze, ze to problem lokalny.

    --

    pozdrawiam,

    glos