PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i list motywacyjny do oceny

  • 1. Data: 2006-06-07 14:30:09
    Temat: CV i list motywacyjny do oceny
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam!
    Jak latwo sie domyslic poszukuje pracy i pomimo tego, ze spelniam 90-100
    publikowanych w ogloszeniach wymagan to jakos odzew jest zerowy.
    Doszedlem wiec do wniosku, ze cos chyba nie tak z moimi dokumantami
    aplkacyjnymi. Jesli znalazlby sie ktos tak mily i rzucil okiem na
    http://tinyurl.com/gujaj i podzielil sie ze mna swoimi spostrzezeniami
    bylbym bardzo wdzieczny. Uwagi i sugestie moga pojsc tutaj lub na maila
    zamaskowanego na stronie glownej (instrukcje na stronie).
    --
    Dziekuje i pozdrawiam.
    Rafał Szymkowski

  • 2. Data: 2006-06-07 14:56:38
    Temat: Re: CV i list motywacyjny do oceny
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Qlfon wrote:
> [...]
    > bylbym bardzo wdzieczny. Uwagi i sugestie moga pojsc tutaj lub na maila
    > zamaskowanego na stronie glownej (instrukcje na stronie).

    Jak na razie to jedyne co to pieknie wywala ta strona mozille....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-06-07 16:27:51
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Jak na razie to jedyne co to pieknie wywala ta strona mozille....
    Dziwne, u mnie na FF chodzi bez problemu, ale ja tam lamka jestem z
    html, moze cos poknocilem...
    --
    Q. Nikt mnie nie widział, nic mi nie udowodnią, wszystkiemu zaprzeczę

  • 4. Data: 2006-06-07 16:59:01
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bylbym bardzo wdzieczny. Uwagi i sugestie moga pojsc tutaj lub na maila
    > zamaskowanego na stronie glownej (instrukcje na stronie).

    Dla mnie ok.
    Jedynie bardziej skrocilbym lm. Tak aby sprawial wrazenie - i staralbym, sie
    w podswiadomosci potencjalnego pracodawcy, zadawac pytania otwarte.

  • 5. Data: 2006-06-07 17:07:44
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Jun 2006 16:30:09 +0200, Qlfon <r...@l...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >bylbym bardzo wdzieczny. Uwagi i sugestie moga pojsc tutaj lub na maila
    >zamaskowanego na stronie glownej (instrukcje na stronie).

    2002 - Październik 2002 (...) - od kiedy to trwało?
    Lipiec 2001 - December 2001 - brakuje jeszcze 3. języka :)

    Mam nadzieję, że dokumenty jakie wysyłasz nie wyglądają tak jak te strony, bo są
    one mało czytelne.

    Zmieniłbym "Cel" na "Oczekiwane stanowisko".

    CV jakieś takie... nieskładne

    Zamiast:
    Październik 2002 - luty 2004 - Eli Lilly Polska na stanowisku przedstawiciela
    medycznego (lecznictwo otwarte i specjalistyczne).

    Lepiej będzie:
    Październik 2002 - luty 2004 - przedstawiciel medyczny (lecznictwo otwarte i
    specjalistyczne - Eli Lilly Polska).

    Inne szkolenia i kursy - ten punkt w ogóle się nie wyróżnia w CV (jeden ciąg
    wyrazów). I co to jest "zarządzanie terytorium"? :)

  • 6. Data: 2006-06-07 17:10:01
    Od: "Akcent" <accent(USUN)@onet.eu>

    > http://tinyurl.com/gujaj

    Zarówno pod Opera jak i IE nie znalazłem Twojego CV ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 7. Data: 2006-06-07 18:56:43
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Jak na razie to jedyne co to pieknie wywala ta strona mozille....
    Dziwne, u mnie na FF chodzi bez problemu, ale ja tam lamka jestem z
    html, moze cos poknocilem...
    [EDIT] juz poprawilem, chodzilo o Jave, ktora nie jest lubiana:)
    --
    Q. Nikt mnie nie widział, nic mi nie udowodnią, wszystkiemu zaprzeczę

  • 8. Data: 2006-06-07 19:04:11
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > 2002 - Październik 2002 (...) - od kiedy to trwało?

    > Lipiec 2001 - December 2001 - brakuje jeszcze 3. języka :)

    Poprawione.

    > Mam nadzieję, że dokumenty jakie wysyłasz nie wyglądają tak jak te strony, bo są
    > one mało czytelne.

    Tzn.?

    > Zmieniłbym "Cel" na "Oczekiwane stanowisko".
    Poprawione.

    > CV jakieś takie... nieskładne
    Tzn.? Czegos brakuje, forma nieodpowiednia, układ?

> [...]

    > Inne szkolenia i kursy - ten punkt w ogóle się nie wyróżnia w CV (jeden ciąg
    > wyrazów). I co to jest "zarządzanie terytorium"? :)

    Zarzadzzanie terytorium - taki twor szkoleniowy, w ktorym nauczaja jak
    wycisnac najefektywniej wszystkie soki z terenu: jak czesto i kogo
    odwiedzasz no i oczywiscie dlaczego. Mocno zwiazane z zarzadzaniem czasem...
    Dzieki za rady, czekam na wiecej
    --
    Q. Nikt mnie nie widział, nic mi nie udowodnią, wszystkiemu zaprzeczę

  • 9. Data: 2006-06-07 19:04:38
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Akcent napisał(a):

    > Zarówno pod Opera jak i IE nie znalazłem Twojego CV ;)

    Zrobione bez javy, ale prosze nie oceniac strony:)
    --
    Q. Nikt mnie nie widział, nic mi nie udowodnią, wszystkiemu zaprzeczę

  • 10. Data: 2006-06-07 19:30:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Jun 2006 21:04:11 +0200, Qlfon <r...@l...pl> wklepał(-a):

    >Tzn.?

    Tekst rozjeżdza się na całą szerokość ekranu. Jeśli to samo będzie na kartce, to
    będzie ciężko objąć to wzrokiem.
    Wrzuć to może w tabelkę, niekoniecznie z widocznymi krawędziami. Ja np. robię
    tabelkę, ale widoczne krawędzie włączam tylko w poziomie, żeby oddzielały
    poszczególne sekcje dokumentu.

    >Tzn.? Czegos brakuje, forma nieodpowiednia, układ?

    Układ raczej - są punkty i podpunkty, ale nie ma nic co by wyróżniało takie CV
    spośród innych. Nie pogrubiaj wszystkich nazw firm w których pracowałeś, ale te,
    które są najważniejsze z punktu widzenia poszukiwanego stanowiska. Postaw się w
    sytuacji rekrutującego - on czegoś będzie w CV szukał - zastanów się czego. W
    przypadku dużej ilości nie czyta się dokładnie, tylko przelatuje wzrokiem. Jeśli
    nie wyróżnisz swoich najważniejszych atutów, to mogą one zostać przeoczone.