PracaGrupypl.praca.szukana › :::ASYSTENTKA / SEKRETARKA:::

  • 1. Data: 2003-07-21 08:55:37
    Temat: Re: :::ASYSTENTKA / SEKRETARKA:::
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Agnieszka Dworak a...@f...pl popełnił
    następującą wiadomość bfemib$1imn$...@f...acn.pl:

    > Młoda , ambitna , komunikatywna , posiadająca doświadczenie w pracy
    > biurowej, biegła znajomość obsługi komputera , znajomość urządzeń
    > biurowych szuka
    > pracy biurowej na cały etat w Warszawie.

    Może i załatwiłbym Ci pracę, ale widzę, że z obsługą komputera u Ciebie
    krucho...

    --
    Olgierd

  • 2. Data: 2003-07-21 11:08:16
    Od: "marta" <m...@g...pl>

    Nie wiem, dlaczego stwierdzasz, ze dziewczyna nie umie obslugiwac komputera.
    Pamietaj, ze szuka ona pracy na stanowisku sekretarka/asystentka, a nie
    informatyk :)
    Mialam okazje przez dlugi czas wspolpracowac z dziewczynami z dzialow
    administracji
    naprawde wiodacych firm, ktore praktycznie nic nie potrafily!
    No coz, jednak duzo moze zdzialac "wujek na wysokim stanowisku"...

    pozdrawiam,
    marta - psycholog - bezrodotna :)

  • 3. Data: 2003-07-21 18:20:16
    Temat: :::ASYSTENTKA / SEKRETARKA:::
    Od: "Agnieszka Dworak" <a...@f...pl>

[...]

    http://strony.wp.pl/wp/agnieszka.dworak/Gulka.html

    KONTAKT: Agnieszka Dworak tel.kom. 0-692-632-544

  • 4. Data: 2003-07-23 08:42:05
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodna marta m...@g...pl popełnił następującą wiadomość
    bfghi6$23sf$...@f...acn.pl:

    > Nie wiem, dlaczego stwierdzasz, ze dziewczyna nie umie obslugiwac
    > komputera.

    Spóźniłaś się... Agnieszka celowo wysłała wiadomość z datą znacznie
    późniejszą, tak, żeby przez dłuższy czas leżała na górze stosu. Zajrzałaś
    później, kiedy wydawało się OK. Zwróć uwagę, że mój komentarz jest
    _wcześniejszy_ niż jej ogłoszenie - to dowód w sprawie. Oczywiście, że
    zrobiła to celowo i dowodzi sprytu oraz umiejętności obsługi komputera w
    zaawansowanym stopniu, pozwoliłem sobie jednak na skwitowanie tego złośliwym
    żartem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    --
    Olgierd

  • 5. Data: 2003-07-23 08:44:01
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny marta m...@g...pl popełnił następującą wiadomość
    bfghi6$23sf$...@f...acn.pl:

    > Nie wiem, dlaczego stwierdzasz, ze dziewczyna nie umie obslugiwac
    > komputera.

    Przepraszam, że zawracam głowę, ale dziś popełniła recydywę. Już jest post z
    godziną bodajże 21.
    jeszcze raz pozdrawiam :)

    --
    Olgierd