PracaGrupypl.praca.szukana › Przedstawiciel handlowy - szukam pracy ...

  • 1. Data: 2004-12-11 23:21:30
    Temat: Przedstawiciel handlowy - szukam pracy ...
    Od: "Kerio" <k...@w...pl>

    Szukam pracy jako przedstawiciel handlowy.
    Moga byc rowniez inne oferty zwiazane z handlem
    ,badz transportem. Rozwaze kazda ciekawa propozycje
    , inne branze rowniez.

    Jestem dyspozycyjna i uczciwa osoba .
    Ostatnie 3 lata praca w handlu
    Wlasne auto ( citroen berlingo ) , laptop , tel.komorkowy,
    aparat cyfrowy,wszystko co potrzebne do pracy w terenie.

    Interesuja mnie tylko oferty ze stalym wynagrodzeniem +
    prowizja od sprzedazy , badz samo stale wynagrodzenie.

    Naciagacze szukajacy osob do pracy za friko, prosze nie pisac.

    kontakt na priv : k...@w...pl