PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/inormatyka

  • 1. Data: 2002-01-03 09:13:58
    Temat: Warszawa/inormatyka
    Od: "Artur" <s...@p...com>

    witam,

    posiadam średnie wykształcenie techniczne (technik technolog), mam 27 lat i
    7 lat doświadczenia w IT.
    Szukam pracy jako administrator UNIX/LINUX, help-desku, lub innej zgodnej z
    moimi kwalifikacjami.

    Moje umiejętności:
    - administracja DEC UNIX 3.2 (certyfikat z firmy Hector);
    - administracja LINUX;
    - tworzenie dokumentacji powykonawczej;
    - Win9x/2000, Office 97;
    - programowanie Excela ( VBA w trakcie nauki);
    - techniki tworzenia witryn WWW (Java Script + CSS + HTML);
    - podstawy C (nauka tymczasowo przerwana);
    - tworzenie skryptów shell'a + SQL;
    - język angielski w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
    i korespondencji via e-mail;
    - centrale abonenckie firm Lucent (5ESS), Siemens (EWSD) i Alcatel (S12) -
    pisałem interfejsy dostępowe do tych central dla systemów utrzymaniowych
    OSS;
    - szybkość i chęć pogłebiania swojej wiedzy;
    - konstruowanie zestawów komputerów klasy PC;
    - zarządzanie serwerem FTP (na wu-ftpd).
    - Wiza USA (B1/B2)+ Prawo Jazdy (B)

    Służę swoim CV, oraz ewentualnymi referencjami (krajowe i zagraniczne).

    Artur Szymański
    0-602 789 312
    a...@p...z.pl