PracaGrupypl.praca.szukana › *** Projekt bazy danych (ACCESS) - TANIO! ***

  • 1. Data: 2003-03-17 23:23:12
    Temat: *** Projekt bazy danych (ACCESS) - TANIO! ***
    Od: Bartek <b...@l...krakow.pl>

    Szanowni Pa?stwo,

    Mam wykonaae na zaliczenie przedmiotu "bazy danych" (UJ) baz? danych na
    dowolnie wybrany temat.

    Zawodowo zajmuje si? bazami danych oraz programowaniem w zwi?zku z czym
    poprosi?em o wcze?niejsze zaliczenie przedmiotu.

    Baz? danych mam zaimplementowaae w Microsoft Access.

    Mam dla Pa?stwa propozycj? - je?li Pa?stwa firma potrzebuje zautomatyzowaae
    pewne procesy lub uporz?dkowaae istniej?ce dane mog? zaprojektowaae dla
    Pa?stwa baz? danych za niewielkie wynagrodzenie.

    Baza danych zostanie przygotowana zgodnie z wszelkimi zasadami sztuki wraz z
    dokumentacj? w postaci diagramu zwi?zków encji (ERD).

    Wszelkie propozycj? prosz? wysy?aae na adres: b...@l...krakow.pl

    Je?li s? Pa?stwo zainteresowani po??czeniem bazy Access z aplikacj?
    internetow? lub innym systemem - równie? istnieje taka mo?liwo?ae, ale ju? za
    normalnym wynagrodzeniem.