PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy przy naprawie i konserwacji urządzeń nagłośnieniowych....

  • 1. Data: 2003-03-17 21:38:21
    Temat: szukam pracy przy naprawie i konserwacji urządzeń nagłośnieniowych....
    Od: "lapacz.s" <l...@g...pl>

    telekomunikacyjnych,radioodbiorników (przestrajanie
    UKFu,naprawy),telefony,centralki itp. w Warszawie ( budynki
    biurowe,hotele,motele) i bliskich okolicach.Zapraszam na moją stronę :
    www.lapacz.s.prv.pl
    e-mail : l...@y...se
    Jestem facetem naprawdę uczciwym, można mi zaufać i mieć pewność,że to co
    robię... , robię solidnie i fachowo.
    Pozdrawiam i liczę na to,że mimo ciężkich czasów otrzymam ciekawą
    propozycję. To do zobaczenia.... tak ?
    Sławek

    sl lap
    ICQ#: 195010339