PracaGrupypl.praca.oferowana › Programista Linux/Warszawa/Pełny etat

  • 1. Data: 2004-06-08 22:11:10
    Temat: Programista Linux/Warszawa/Pełny etat
    Od: Jaroslaw Piotr Gorny <j...@e...pw.edu.pl>

    Firma Aurox Sp. z o.o. poszukuje do pracy programisty, specjalisty w
    dziedzinie Linuksa.
    Praca odbywać się będzie w siedzibie firmy (Warszawa).
    Jak zaznaczyłem w temacie, wymiar pracy: Cały etat.

    wymagania:
    - Linux na poziomie wyższym niż korzystanie z tego systemu
    - znajomość C, Shella, Pythona
    - zagadnienia "niskopoziomowe" (np. moduły jądra)
    - pożądana wiedza nt. specyfiki dystrybucji RedHat/Aurox
    - praktyczna znajomość RPM
    - bardzo dobra znajomość j.angielskiego

    Dodatkowym atutem będzie znajomość drugiego języka zachodniego.

    CV i LM proszę wysyłać mailem (najlepiej na j...@a...org).

    Jarosław Górny
    j...@a...org
    j...@e...pw.edu.pl