PracaGrupypl.praca.dyskusje › Program "Pierwsza Praca" - POMOCY !!!

  • 1. Data: 2002-10-14 15:14:08
    Temat: Program "Pierwsza Praca" - POMOCY !!!
    Od: "Sting" <s...@l...pl>

    Witam!
    Chciałem się dowiedzieć czy mogę skorzystać z programu pierwsza praca, czyli
    zaciągnąć kredycik na uruchomienie działalności gospodarczej.
    Wiadomo że są nimi objęci absolwenci oraz Ci którzy chcą stworzyć nowe
    miejsce pracy.
    Niestety nie jestem absolwentem już od trzech miesięcy, bo szkołę skończyłem
    w 2001 roku. Tak więc niby nie mogę bo nie jestem absolwentem. Jednak jesli
    chciałbym otworzyć tę działalność i zatrudnić tam bezrobotnego, czyli
    stworzył nowe miejsce pracy, to czy dostałbym taki kredyt ??? Narazie nie
    mam działalności ale zamierzam otworzyć i zrobic tam miejsce pracy.
    Pozdrawiam i liczę na pomoc, dzieki :)

  • 2. Data: 2002-10-15 09:33:53
    Temat: Re: Program "Pierwsza Praca" - POMOCY !!!
    Od: "Krzysztof Gigiel" <k...@w...pl>

    Jeśli byś otworzył interes, a później chciał zatrudnić bezrobotnego
    absolwenta to masz szanse dostać taki kredyt. Ale oni przeznaczyli na całą
    Polskę jakieś śmieszne pieniądze, więc na twoim miejscu nie liczyłbym za
    bardzo na dopchanie się do żłoba. Np. na Warszawę jest 300 tys. zł, czyli
    dla 10-15 osób!!!!!
    śmieszne nie?!
    Ale

    Życzę powodzenia,
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-10-15 09:57:05
    Temat: Odp: Program "Pierwsza Praca" - POMOCY !!!
    Od: "Sting" <s...@l...pl>

> [...]
    > bardzo na dopchanie się do żłoba. Np. na Warszawę jest 300 tys. zł, czyli

    No rzeczywiście mały tych pieniędzy. Będę probował, a nóż widelec ;)