PracaGrupypl.praca.szukana › Profesjonalny koder XHTML/CSS

  • 1. Data: 2010-06-22 16:22:32
    Temat: Profesjonalny koder XHTML/CSS
    Od: m_russo <d...@g...com>

    Moją najmocniejszą stroną jest profesjonalne kodowanie projektów
    graficznych do kompatybilnego i poprawnego kodu XHTML i CSS.
    Priorytetem jakim się kieruję podczas kodowania jest maksymalna
    optymalizacja kodu dla wyszukiwarek internetowych oraz jak najlepsza
    poprawność wyświetlania strony w większości przeglądarkach.

    Jestem gotowy podjąć współpracę z osobą pewną i taką, która wie czego
    oczekuje od swojego kodera. Nie mam pojęcia czy nasza współpraca
    będzie dobra czy zła. Jestem jednak przekonany, że znajdzie się osoba,
    z którą będzie można konsekwentnie współpracować. Jeśli jesteś taką
    osobą i potrzebujesz kodera skontaktuj się ze mną.

    Cena z zakodowania prostej strony WWW: 1000zł
    Cena zakodowania skomplikowanej strony: 2500zł

    Dane kontaktowe:

    Tel. komórkowy: 727 905 524
    E-Mail: d...@g...com
    Skype id: de.mrusso