PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Product Manager

  • 1. Data: 2009-07-03 13:57:05
    Temat: Product Manager
    Od: Milado <k...@g...com>

    Naszym Klientem jest producent wyposażenia łazienkowego. Firma działa
    na rynku polskim od kilkunastu lat. Aktualnie dla naszego Klienta
    poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

    Product Manager
    (Środa Wlkp.)
    Nr ref. 242P/07/2009

    Kogo poszukujemy?
    Jeśli:
    - Masz doświadczenie w zarządzaniu produktami
    - Masz doświadczenie w koordynowaniu działań marketingowych
    - Masz doświadczenie we współpracy z agencjami marketingowymi
    - Znasz język angielski lub niemiecki na poziomie swobodnej
    komunikacji w mowie i piśmie
    - Wykształcenie wyższe
    To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

    Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
    - Koordynowaniem prac działu marketingu
    - Zarządzaniem grupami produktowymi
    - Przygotowywaniem oferty produktów
    - Tworzeniem polityki cenowej produktów
    - Prowadzeniem analiz cenowych, produktowych i konkurencji
    - Analizą potrzeb obecnych i potencjalnych klientów
    - Współpracą z działem handlowym - m.in. prowadzeniem prezentacji
    produktów i szkoleń dla handlowców
    - Współpracą z projektantami i konstruktorami produktów w firmie

    Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
    Nasz klient oferuje:
    - Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie
    - Stałą pracę na pełen etat, na umowę o pracę
    - Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
    - Możliwość awansu poziomego lub/i pionowego w strukturze firmy

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list
    motywacyjny) na adres: r...@m...com
    W temacie e-maila prosimy wpisać numer referencyjny oferty (242P/
    07/2009).
    Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
    29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).

  • 2. Data: 2009-07-05 21:27:45
    Temat: Re: Product Manager
    Od: waldiib <c...@a...pl>

    > - Masz doświadczenie w zarządzaniu produktami

    nadaje sie bo na moje haslo lodowka dzwi otwiera

> [...]
    > - Prowadzeniem analiz cenowych, produktowych i konkurencji
    > - Analizą potrzeb obecnych i potencjalnych klientów

    proponuje viagre (na potecje)

> [...]
    > - Współpracą z projektantami i konstruktorami produktów w firmie
    >

    > Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?

    moze aby poznac idiotke tego postu

    > - Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
    > - Możliwość awansu poziomego lub/i pionowego w strukturze firmy

    a dajecie ukosny

  • 3. Data: 2009-07-06 22:43:19
    Od: "n.p." <n...@n...pl>

    > nadaje sie bo na moje haslo lodowka dzwi otwiera
    A moze napisz to do nadawcy??
    Rozumiem: lato, upal...

    > moze aby poznac idiotke tego postu

    WTF? Polish please...

    Czemu od pewnego czasu na tej grupie panuje albo trolling, albo tez tzw.
    byznesmeni od mailingu ?
    NTG?