PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca sezonowa za granicą

  • 1. Data: 2004-10-27 15:21:39
    Temat: Praca sezonowa za granicą
    Od: "Olcia" <o...@p...onet.pl>

    Jestem studentką turystyki i rekreacji na AWF we Wrocławiu. Poszukuję pracy na
    okres wakacji poza granicami Polski, najchętniej w Wielkiej Brytanii, ale
    niekoniecznie. Może ktoś mi udzieli informacji gdzie i w jaki sposób szukać
    tego typu pracy?

  • 2. Data: 2004-10-27 20:10:50
    Temat: Re: Praca sezonowa za granicą
    Od: gromax <g...@U...interia.pl>

    hmmmmm...

    czy mi się tylko wydaje czy wakacje się dopiero co skończyły?
    szukasz już roboty "na zaś" na przynajmniej 8 miesięcy naprzód?

  • 3. Data: 2004-10-27 22:11:16
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

    > czy mi się tylko wydaje czy wakacje się dopiero co skończyły?
    > szukasz już roboty "na zaś" na przynajmniej 8 miesięcy naprzód?

    ma racje, www.columbusclub.pl - nie wiem czy juz nie za poźno na przyszłe
    wakacje

    Ł.W.

  • 4. Data: 2004-10-27 23:50:56
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    Olcia wrote:

> [...]
    > niekoniecznie. Może ktoś mi udzieli informacji gdzie i w jaki sposób szukać

    Pojechałem w mało jeszcze zalane imigrantami miejsce, pokręciłem się po
    okolicy przez tydzień, znalazłem pracę w knajpie.

    Wyjazd (Irlandia, zachodnia część) zupełnie w ciemno nie był, bo poprzez
    reklamowanie się we wszystkich możliwych portalach, wortalach i
    aortalach znalazłem zasadniczo darmowe zakwaterowanie. Natomiast żadnej
    pracy nie było z góry przygotowanej.

    W Dublinie byłoby ciężej, jak mi się wydaje. Bo o 15-20% droższe
    wszystko i ciężej z pracą.

    --
    _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(")- _-(_)- _-(_)- _-(_)-
    `(___) `(___) `(___) `%%%%% `(___) `(___) `(___)

  • 5. Data: 2004-11-03 08:34:20
    Od: "Kamil" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Hirny" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    Olcia wrote:

> [...]

    pracy nie było z góry przygotowanej.

    W Dublinie byłoby ciężej, jak mi się wydaje. Bo o 15-20% droższe

    uważam że za granica jest cięszko i jesteśmy tanią siła roboczą z kturą
    wszyscy wykorzystuja .

    k...@w...pl

  • 6. Data: 2004-11-03 08:44:46
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 3 Nov 2004 09:34:20 +0100, Kamil <k...@w...pl> napisał:

    > uważam że za granica jest cięszko i jesteśmy tanią siła roboczą z kturą
    > wszyscy wykorzystuja .

    W kraju jest ciezej, bo jestesmy tania sila robocza, ktorej nikt nie chce
    wykorzystywac.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##