PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dla programisty

  • 1. Data: 2002-03-12 13:03:42
    Temat: Praca dla programisty
    Od: "Robert" <d...@p...onet.pl>

    Witam , ciezko dosc mi przebrnac przez gaszcz swiezych
    grupowiczow-kandydatow zwacych sie programistami HTML. Jestem programista
    znajacym od deski do archtekture x86, tryb chroniony, recznie zdarzylo mi
    sie nawet napisac assemblerowy programik ktory przelaczal sie w tryb
    chroniony 'recznie' z wlasnego kodu, po czym ustawial obsluge wszystkich
    wyjatkow. Znam biegle Jezyk C++ oraz assembler.

    (Znam technologie Winsock, ATL, ActiveX Microsoft Visual Studio , Borland
    C++ Builder,
    oraz wiele innych, potrafie programowac zarowno dla wysokiego poziomu - user
    interface - jak i kod assemblera dla sterownikow fabrycznych.Mam duza
    praktyke)

    Ewentualne oferty pracy prosze kierowac na adres d...@p...onet.pl
    oraz pod telefon 314-19-82 oraz 503 860 409.

    Interesuja mnie pilne oferty z wojewodztwa Slaskiego (z preferencja na
    Katowice), zgodze sie na dosc niskie warunki finansowe ( jestem w tak zwanym
    dolku)

    Robert Darmochwal.