PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca chałupnicza??

  • 1. Data: 2004-05-03 16:43:33
    Temat: Praca chałupnicza??
    Od: "Dominik" <d...@i...pl>

    CZY KTOS Z WAS SLYSZAL O NORMALNEJ (czyt. uczciwej) PRACY
    CHALUPNICZEJ...bez falszu i naciagania??
    Poprostu nie wiem, czy mam sobie zawracac glowe szukaniem czegos takiego w
    internecie, poniewaz mam zle doswiadczenia z poprzednich lat...obluda i
    naciaganie:((

  • 2. Data: 2004-05-03 19:48:34
    Temat: Odp: Praca chałupnicza??
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Użytkownik Dominik <d...@i...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c75t5b$b0$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > Poprostu nie wiem, czy mam sobie zawracac glowe
    szukaniem czegos takiego w
    > internecie, poniewaz mam zle doswiadczenia z

    Witam
    Słyszałem, kiedyś moi znajomi wykonywali taką
    pracę, z reguły dla
    spółdzielni inwalidzkich lub jakiś osób
    prywatnych. Jeszcze nie słyszałem
    aby ktoś dostał pracę chałupniczą z drobnego
    ogłoszenia prasowego.
    Aby znaleźć pracowników do takiej pracy nie trzeba
    się ogłaszać,
    wystarczy tylko gwizdnąć i chętnych będzie masa.
    Piotr

  • 3. Data: 2004-05-03 21:00:27
    Temat: Re: Praca chałupnicza??
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    Użytkownik "Dominik" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > CZY KTOS Z WAS SLYSZAL O NORMALNEJ (czyt. uczciwej) PRACY
    > CHALUPNICZEJ...bez falszu i naciagania??
    > Poprostu nie wiem, czy mam sobie zawracac glowe szukaniem czegos takiego

    nie, nie warto
    pomysl, po co ktos mialby wysylac cokolwiek do wykonania na druga strone
    Polski, jesli w ciagu 10 minut znajdzie 100 chetnych w swoim najblizszym
    otoczeniu - oczywiscie w zalozeniu, ze ma jakakolwiek prace do
    zaoferowania...
    MM