PracaGrupypl.praca.szukana › Poznan - kobieta poszukuje pracy

  • 1. Data: 2004-02-02 19:10:14
    Temat: Poznan - kobieta poszukuje pracy
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Jestem mloda (30-letnia) kobieta o ustabilizowanej sytuacji rodzinnej.
    Ukonczylam wyzsze studia humanistyczne. Mimo jeszcze mlodego wieku, mam
    bogate doswiadczenie zawodowe i zyciowe.

    W swojej dotychczasowej karierze zajmowalam sie najroznieszymi rzeczami:
    od pracy w ZUS-ie rozpoczynajac, poprzez handlowca i redaktora
    naczelnego, na wydawcy gazety konczac.

    Jestem osoba komunikatywna, nie boje sie ludzi i wyzwan. Mam poklady
    zdrowego uporu - dzieki czemu osiagam to co sobie zaplanuje. A ze poza
    uporem mam tez zdrowy rozsadek - nigdy nie osiagam celu idac po trupach
    - i przy tym chcialabym pozostac.

    Mam prawo jazdy i lubie jezdzic samochodem.

    Nie mam wygorowanych ambicji, ale szukam pracy ktora da godziwe
    wynagdodzenia i poczucie bezpieczenstwa. W zamian oferuje swoje
    umiejetnosci.

    Jesli jestes zainteresowany moja osoba jako potencjalnego pracownika -
    prosze o kontakt.