PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk szuka jakiejkolwiek pracy / Cala Polska

  • 1. Data: 2004-02-02 18:18:15
    Temat: Informatyk szuka jakiejkolwiek pracy / Cala Polska
    Od: "Krzysiek" <p...@o...pl>

    Witam,

    Dane osobowe: Krzysztof Pastwa,

    Kontakt : tel 0604 838 850 p...@o...pl

    Wyksztalcenie : techniczne informatyczne,

    Wiek: 25 lat, (uregulowany stosunek do sluzby wojskowej)

    Jezyki obce : angielski w stopniu pozwalającym na swobodne korzystanie z
    dokumentacji technicznej oraz komunikację,

    Doświadczenie zawodowe :
    Obecnie prowadze dzialalnosc gospodarcza,
    doswiadczenie w handlu oraz w administracji i budowie-serwisie systemow i
    sieci komputerowych,

    Cechy osobowe :
    Inicjatywa, komunikatywność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność,
    samodzielność, dyspozycyjność. Obecnie mieszkam w Gdyni, ale mam mozliwosc
    zmiany miejsca zamieszkania (rowniez wyjazd zagraniczny).
    Mam prawo jazdy kat B. Posiadam samochod osobowy z instalacja LPG,

    SZUKAM JAKIEJKOLWIEK PRACY NIE KONIECZNIE JAKO INFRMATYK.