PracaGrupypl.praca.oferowana › Poznań / Przedstawiciel Handlowy

  • 1. Data: 2009-02-18 21:19:21
    Temat: Poznań / Przedstawiciel Handlowy
    Od: Drukarnia Maciaszczyk <w...@m...com.pl>

    Zatrudnimy osobę na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy

    Drukarnia Maciaszczyk poszukuje pracownika
    do działu handlowego z doświadczeniem
    i znajomością rynku druków w niskich nakładach
    (książki, fotoksiążki, broszury, instrukcje,
    testy, prace naukowe itp.)

    Opis stanowiska, zadania:
    - pozyskiwanie klientów, sporządzanie kalkulacji i ofert handlowych
    - współpraca z działem obsługi klienta oraz z działem produkcji
    - monitorowanie rynku

    Wymagania:
    - dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu,
    - umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność i uczciwość

    Oferujemy:
    - zatrudnienie na umowę o pracę
    - atrakcyjne warunki wynagrodzenia
    i pracy uzależnione od osiąganych wyników
    - możliwości rozwoju zawodowego i awansu

    Oferty (CV + list motywacyjny) wraz z podpisaną klauzulą:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w zgłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych,
    Dz. U. Nr 133, poz.883)"

    proszę przesłać wyłącznie w formie elektronicznej na adres:
    w.maciaszczyk@maciaszczyk-com-pl
    (zamiast '-' proszę wpisać kropki)

    W temacie wiadomości proszę wpisać: "Przedstawiciel Handlowy".

    Uwaga:
    zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi
    tylko wybranym kandydatom.

    --