PracaGrupypl.praca.szukana › Poznań/Dodatkowa praca dla informatyka

  • 1. Data: 2004-12-13 21:34:14
    Temat: Poznań/Dodatkowa praca dla informatyka
    Od: "Andre" <s...@p...onet.pl>

    Informatyk z Poznania szuka dodatkowej pracy.
    Najchętniej praca w domu związana z informatyką (np. przepisywanie tekstow
    lub podobne).

  • 2. Data: 2004-12-14 12:45:40
    Temat: Re: Poznań/Dodatkowa praca dla informatyka
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Andre" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Informatyk z Poznania szuka dodatkowej pracy.
    > Najchętniej praca w domu związana z informatyką (np. przepisywanie tekstow
    > lub podobne).

    Sorry, ale co ma przepisywanie tekstów wspólnego z informatyką ?

  • 3. Data: 2004-12-14 12:46:33
    Od: "Andre" <s...@p...onet.pl>

    Miałem na myśli fakt, że potrafię szybko pisać na klawiaturze komputera.
    Przepisywanie tekstów z kartki do komputera np.
    Stwarza mi to możliwość dodatkowego zarobku w dogodny dla mnie sposób.
    W zasadzie dzisiaj nie tylko informatycy szybko piszą:)

  • 4. Data: 2004-12-15 13:38:19
    Od: mafez <m...@g...pl>

    Andre napisał:

    > Miałem na myśli fakt, że potrafię szybko pisać na klawiaturze komputera.

    A, czy oprócz szybkiego pisania na klawiaturze, jako informatyk coś
    jeszcze potrafisz?
    --
    mafez
    veritatem dicam, quam nemo audebit prohibere...

  • 5. Data: 2004-12-15 17:24:05
    Od: "Andre" <s...@p...onet.pl>

    Jeśli ktoś ma coś do zaoferowania to proszę o kontakt na mail'a.
    Nie mam ochoty brać udziału w złośliwej dyskusji.

  • 6. Data: 2004-12-15 21:26:38
    Od: "JP" <0...@a...pl>

    > A, czy oprócz szybkiego pisania na klawiaturze, jako informatyk coś
    > jeszcze potrafisz?

    Szybko ruszac myszką.

    J.