PracaGrupypl.praca.szukana › WWW, grafika, bannery (php,mysql,html,flash ...) - przyjme zlecenie

  • 1. Data: 2004-12-13 17:42:19
    Temat: WWW, grafika, bannery (php,mysql,html,flash ...) - przyjme zlecenie
    Od: "wolny strzelec" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Wykonam strone/serwis www, banner reklamowy, grafike na strone. Jestem
    solidny i rzetelny. Wykształcenie informatyczne wyższe (politechnika).
    Proponuje rozsądne ceny - przykładowo strona firmy z elementami flash lub
    cała w flash, strona główna i 4 podstrony (np .o firmie, kontak,
    dzialalność, oferta) około 300PLN netto. Podejme współprace wyłącznie z
    firmami, które są w stanie podpisać Umowe o Dzieło.
    Dlaczego warto zlecić mi wykonanie?
    1. Pracuje wyłącznie na legalnym oprogramowaniu i z legalną grafiką (nikt
    Cię nie zaskoczy tym, że użyto do wykonania kradzionej grafiki lub też
    kradzionego oprogramowania)
    2. W przeciwieństwie do firm nie mam wygórowanych cen.
    3. Jestem solidny i rzetelny.

    Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy:
    w...@p...onet.pl