PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail

  • 1. Data: 2009-11-23 20:43:45
    Temat: Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
    Od: marcin <m...@g...pl>

    Oto Twoja okazja do zarobienia pieniędzy, niezależnie czy to będzie
    drugie źródło czy podstawowe. Możesz łatwo zarobić 1000 zł tygodniowo
    poświęcając tylko 10 godzin Twojego czasu! Możesz dodatkowo zarobić
    nawet 5000 zł, jeśli masz życzenie poświęcić pełny wymiar godzin. Cała
    praca jest wykonywana w Twoim własnym domu. Sam/a ustalasz swój własny
    rozkład. Wszystko, czego potrzebujesz to komputer, natomiast jest
    zapewnione pełne Szkolenie on-line. Zacznij robić pieniądze dziś.
    Wyślij e-mail o bezpłatny raport na adres m...@g...pl

  • 2. Data: 2009-11-24 10:24:22
    Temat: Re: Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
    Od: "gazaj" <g...@w...pl>

    marcin wrote:
    > Oto Twoja okazja do zarobienia pieniędzy, niezależnie czy to będzie
    > drugie źródło czy podstawowe. Możesz łatwo zarobić 1000 zł tygodniowo

    Skończ spamerze z tą reklamą obsługi email, bo dostaniesz kopa. Szukaj
    frajerów gdzieś indziej.

    --
    gazaj

  • 3. Data: 2009-11-25 11:55:50
    Od: "news.neostrada.pl" <a...@s...com>

    spierdalaj zjebie!

  • 4. Data: 2009-11-25 13:53:47
    Od: NobodysBody <n...@n...net>

    gazaj zmontował(a) wypociny ::

    > Skończ spamerze z tą reklamą obsługi email, bo dostaniesz kopa. Szukaj
    > frajerów gdzieś indziej.

    Wyjaśni mi ktoś o co chodzi dokładnie w tym przekręcie ?
    Wiem, że to ściema, ale chciałbym wiedzieć na czym to dokładnie polega.

  • 5. Data: 2009-11-25 15:04:00
    Od: "news.neostrada.pl" <a...@s...com>

    ...gnój wykorzystuje młodych naiwniaków do rosyłania spamu.

    trochę to trwa zanim pojawią się dwaj smutni panowie i zrewidują
    dom. Zabierają wszystkie kompyi nośniki.

    Wysyłanie pamu to przestępstwo, bekną odzice, dzieciak w dupe dostanie,
    a gnojowi, który to wykorzystuje nic się nie stanie bo nie ma dowodów....

  • 6. Data: 2009-11-25 17:01:00
    Od: diamonn <no_dot_more10@on_rocket.mail>

    On Wed, 25 Nov 2009 11:55:50 +0100, news.neostrada.pl wrote:

    > spierdalaj zjebie!

    Jak tak dalej pojdzie to gnoje tego typu zrobia z usenetu "serwis" typu
    gumtree.

    A IP tego gnoja to: 79.191.163.80.

  • 7. Data: 2009-11-26 01:26:15
    Od: "news.neostrada.pl" <a...@s...com>

    nie obrazaj gumtree.... pls

  • 8. Data: 2009-11-26 01:26:15
    Od: "news.neostrada.pl" <a...@s...com>

    nie obrazaj gumtree.... pls

  • 9. Data: 2009-11-26 01:26:15
    Od: "news.neostrada.pl" <a...@s...com>

    nie obrazaj gumtree.... pls

  • 10. Data: 2009-11-26 07:09:48
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "NobodysBody" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > gazaj zmontował(a) wypociny ::

    > Wyjaśni mi ktoś o co chodzi dokładnie w tym przekręcie ?

    Chodzi o to, że on bedzie namawiał cię do rozsyłania spamu do wszystkich
    możliwych osób. Za ten spam który dostaniesz od niego nic nie będzie musiał
    płacic - przynajmniej tak ci powie w pierwszym mailu, ale jak zaczniesz z
    nim korespondować okarzę się ze masz mu wpłacić jakąs kwotę. która przecież
    szybko sie zwróci bo masz zarabiać krocie. Będziesz szukać tak jak i on
    ludzi naiwnych, którzy przyślą ci tę kwotę.
    Podsumowanie:

    1. Rozsyłanie spamu - prawnie ścigane w naszym kraju
    2. wpłacenie gotówki, która sie zwróci jak znajdziesz innych naiwnych któzy
    ci wpłacą
    3. Stracisz znajomych bo ich w pierwszej kolejności będziesz namawiał