PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy - Gliwice

  • 1. Data: 2002-10-20 17:54:40
    Temat: szukam pracy - Gliwice
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    Mogę zająć się obsługą prawną i informatyczną w firmie.
    Z zakresu prawa między innymi:
    - sprawy kadrowe i z zakresu prawa pracy,
    - windykacja przedprocesowa i procesowa należności,
    - sprawy gospodarcze i z zakresu prawa cywilnego
    Z zakresu informatyki między innymi:
    - administracja siecią i serwerem firmowym(najlepiej linux),
    - praca nad zwiększeniem wydajności pracowników dzięki użyciu zaawansowanych
    funkcji Excell'a, sieci itp.,
    - instalacją i konfiguracją darmowych "zamienników" Windows i MS Office
    opartych na licencji GPL (linux, open office itp)
    - wdrażaniem technologii informatycznych takich jak homebanking, podpis
    elektroniczny, serwer mailowy, www i inne.
    - negocjacją z zewnętrznymi firmami informatycznymi warunków umów

    Mam dwa lata doświadczenia w banku w dziale prawnym.
    Jeżeli chodzi o informatykę, interesuję się tym od lat. W banku pomagam
    często informatykom. W domu administruję "prywatnym" serwerem linuxowym.