PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podwojne obywatelstwo i firma na zachodzie

  • 1. Data: 2003-12-14 09:41:53
    Temat: Podwojne obywatelstwo i firma na zachodzie
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...strefa.pl>

    Witam serdecznie wszystkich szanownych grupowiczow
    Bardzo prosze o pomoc w rozwiazaniu nastepujacego problemu:

    - Posiadam podwojne obywatelstwo- polsko niemieckie
    - Prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza w Polsce
    - Mam zamiar otworzyc oddzial lub przedstawicielstwo swojej firmy w
    Niemczech lub Austrii
    Z szerokiej oferty uslug mojej firmy chce wykorzystac na zachodzie
    dzialalnosc w zakresie uslug poligraficzno reklamowych. Probowalem szukac w
    przepisach jak sie do tego zabrac ale mysle, ze najlepszym rozwiazaniem jest
    kontakt na forum dlatego tez bardzo prosze o sensowne podpowiedzi lub pomoc
    merytoryczna.
    Mysle takze o ludziach chetnych do wspolpracy w moim przedsiewzieciu.
    Zainteresowanych zapraszam do korespondencji:

    - b...@e...strefa.pl

    - GG 2233128

    - Tlen e...@t...pl

    Pozdrawiam;
    Krzysztof Szmandra
    gsm 607-272-631
    www.efekt.strefa.pl

  • 2. Data: 2003-12-16 15:41:54
    Temat: Re: Podwojne obywatelstwo i firma na zachodzie
    Od: Tomasz <h...@S...poczta.onet.pl>

    widze ze jestes poczatkujacy....
    jak masz obywatelstwo niemieckie to zaloz spolke w DE i masz cale UE na
    talerzu
    w czym dokladnie problem?

    T.