PracaGrupypl.praca.szukana › POZNAN/ Do Pracy w ksiegowosci, do pracy w biurze

  • 1. Data: 2002-11-19 22:09:21
    Temat: POZNAN/ Do Pracy w ksiegowosci, do pracy w biurze
    Od: "sroczka" <s...@i...pl>

    Studentka 5 roku Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (specjalność: finanse i
    rachunkowość przedsiębiorstw)podejmie pracę w charakterze asystentki/pomocy
    w księgowości, bądź jako pracownik biurowy. Posiadam doświadczenie zdobyte
    na praktykach w firmach takich jak: HLB Frackowiak i Wspolnicy (Poznań) ,
    ARZ Galicja (W-wa).

    Umiem obsługiwać urządzenia biurowe: ksero, fax, niszczarkę do dokumentów,
    bindownicę oraz komputer:
    programy: MS Office 98/2000/XP (zaawansowany)
    systemy operacyjne: MS Windows 98/2000/XP (zaawansowany)
    programy księgowe: Exact, KH, Płatnik (średnio zaawansowany).

    Jestem osobą obowiązkową, rzetelną, bardzo dobrze zorganizowaną, pełną
    zapału do pracy. Cechuje mnie konsekwencja w działaniu, duża odporność na
    stres oraz chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności.

    Bardzo szybko uczę się nowych rzeczy.

    Władam językiem angielskim i francuskim w stopniu komunikatywnym.

    Posiadam umiejętność bezwzrokowego, szybkiego pisania na klawiaturze.

    KONTAKT:
    Aneta Sikora
    s...@i...pl
    tel.: 61-8216-084