PracaGrupypl.praca.szukanaPHP,ASP, BAZY DANYCH !!!! @ › PHP,ASP, BAZY DANYCH !!!! @
    From: "Michal Wozniak" <m...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: PHP,ASP, BAZY DANYCH !!!! @
    Date: Wed, 27 Nov 2002 14:52:46 +0100

    Witam, szukam pracy jako Programista Aplikacji Internetowych mam 3 letnie
    doświadczenie jako programista na podobnym stanowisku.

    - praktyczna znajomość języka PHP,ASP w stopniu zaawansowanym
    - bardzo dobra, praktyczna znajomość SQL i systemów baz danych
    - dobra znajomość HTML, DHTML
    - znajomość języków Perl, Java, JavaScript oraz systemu Linux
    - znajomość języka angielskiego
    - zdolność do samodzielnego działania i rozwiązywania problemów
    - php4 , html , css, cgi , JavaScript, xml
    - pgsql, acces, mysql, sql, oracle
    - asp - Jako prace dyplomową zrobiłem sklep internetowy w
    technologi Active Server Pages 2.0 (ocena celująca)
    - Grafika: Corel, Adobe Photoshop , Macromedia Fireworks , Paint
    Shop Pro Adobe ImageStyler,
    - Pascal, C++, Delphi, Java, Vbasic, Bazy Danych, Linux, SQL MySql
    itp. Itd.
    - Sieci LAN, TCP/ IP, sprzet PC

    .

    Michał Woźniak