PracaGrupypl.praca.szukana › **P R a w n i k szuka p r a C Y**

  • 1. Data: 2003-08-26 21:23:49
    Temat: **P R a w n i k szuka p r a C Y**
    Od: "bartek" <k...@p...onet.pl>

    szukam pracy, odbyłem praktyki w kancelariach, studiowalem rowniez w szkole
    prawa niemieckiego

  • 2. Data: 2003-08-27 10:42:43
    Temat: Re: **P R a w n i k szuka p r a C Y**
    Od: "j...@o...pl" <j...@o...pl>

    > szukam pracy, odbyłem praktyki w kancelariach, studiowalem rowniez w szkole
    > prawa niemieckiego
    >
    > --
    Szanowny Panie,
    w sprawie Pana ogloszenia prosze o podanie na pow. adres e mail mozliwosci
    telefonicznego skontaktowania sie z Panem.
    Na wstepie prosze takze o poszerzenie informacji o doswiadczeniu zwiazanym z
    Pana kwalifikacjami prawniczymi.
    z powazaniem
    J.Prokopowicz