PracaGrupypl.praca.szukana › Gdansk, Kartuzy, Żukowo, Gdynia szukam pracy przy czymkolwiek jestem adekwatny

  • 1. Data: 2003-08-26 21:34:11
    Temat: Gdansk, Kartuzy, Żukowo, Gdynia szukam pracy przy czymkolwiek jestem adekwatny
    Od: "seb666" <m...@s...pl>

    mam wyksztalcenie wyzsze (ekonomia), zaliczone wojsko (sluzba odbyta), 26
    lat,
    doskonale znam sie na komputerach (serwis/sieci/wiekszosc systemow, takze
    macintosh), internecie itd. mam doswiadczenie przy tworzeniu stron www,
    obrobce fotek z cyfrowych aparatów (mam takze wlasny aparat cyfrowy+wysokiej
    klasy skaner), biegałem po koncertach i robiłem z nich fotoreportaże,
    pracowalem takze na budowie, wiec jestem przyzwyczajony do ciezkiej roboty,
    jestem maniakiem muzyki znam sie
    na muzyce i mam spora kolekcje plyt cd (rock/metal/alternatywna/punk/ a
    nawet hip hop i techno), mam cos jakby dar przekonywania i jestem
    niepoprawnym optymista z
    kazdym potrafie sie dogadac i latwo osiagam kompromis, no i najważniejsze
    nie pale nie piję nie biorę dragów czyli jestem totalnie 'clean' szukam
    pracy w trojmiescie lub okolicach bo sam jestem spoza trojmiasta,
    jestem otwarty na wszelkie propozycje, moge nawet
    zasuwac w sklepie muzycznym (pracowalem w takowym na czarno w anglii) czy
    też komputerowym a nawet przy obrobce fotek czy ew. u fotografa. jestem
    kawalerem i moge zasuwac w swiatek piatek i niedziele:)
    s...@w...pl