PracaGrupypl.praca.szukana › .Operator komputera Internetu

  • 1. Data: 2002-07-13 07:03:10
    Temat: .Operator komputera Internetu
    Od: m...@i...pl

    Przetwórca tworzyw sztucznych(wtrysk, wytłaczanie)średniolatek ponad 15 letnia
    udokumentowana praktyka w przetwórstwie tworzyw sztucznych w warsztatach prywatnych,
    wykształcenie średnie, dyplom czeladniczy tworzyw, kurs marketingu bogata literatura
    fachowa, komputer, drukarka, kamera internetowa, stały Internet szuka ciekawej
    pracy. Obecnie 0d 7 lat pracuję w obróbce skrawaniem. Jestem energiczny, pracowity,
    godny zaufania. Interesuję się : turystyką, wędkarstwem, fotografowaniem,
    komputerem, Internetem. W branży komputerowo –internetowej stale podnoszę
    kwalifikacje. Jestem otwarty na różne propozycje, ewentualne przekwalifikowanie o
    wszystkim mogę rozmawiać. E-mail: w...@w...pl

    m...@i...pl
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie