PracaGrupypl.praca.szukanaObsługa informatyczna Firm - Outsourcing (Poznań i okolice) › Obsługa informatyczna Firm - Outsourcing (Poznań i okolice)
    From: k...@k...pl (KDR)
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Obsługa informatyczna Firm - Outsourcing (Poznań i okolice)
    Date: 2 Nov 2005 18:02:49 +0100

    Witamy Państwa!

    Jesteśmy firmą działającą w sektorze IT. Pragniemy zaprezentować Państwu
    pokrótce naszą ofertę. Posiadamy grono kilkunastu zadowolonych klientów.

    Oferta naszej firmy obejmuje:

    - outsourcing - czuwanie nad legalnością oprogramowania klienta,
    przechowywanie licencji, przyporządkowywanie odpowiednich licencji do
    odpowiedniego stanowiska / komputera, porządek w dokumentacji,

    - usługi doradcze - analiza otoczenia Państwa firmy oraz jej sytuacji
    wewnętrznej. Określenie potrzeb technologicznych oraz dobór odpowiednich
    rozwiązań i narzędzi do sprawnego zarządzania firmą,

    - projektowanie i instalacja kompleksowych rozwiązań w dziedzinie sieci
    teleinformatycznych,

    - opieka informatyczna - utrzymanie sprawności i optymalizacja wydajności
    infrastruktury informatycznej, konfiguracja komputerów, sieci komputerowej
    oraz serwerów, diagnostyka i zapobieganie awariom, dobór oraz dostawa
    sprzetu komputerowego i oprogramowania,

    - serwisy internetowe - projekt, wykonanie.

    Kontakt: tel. 508 587 237, k...@k...pl (jesteśmy w trakcie
    tworzenia "kontaktu" i wizualizacji naszej firmy w internecie)

    Jesteśmy płatnikiem podatku VAT - wystawiamy stosowne dokumenty.

    --
    Serwer www 200 MB + bazy MySQL,

    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana