PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niewykorzystany urlop w 2004 roku

  • 1. Data: 2004-12-06 10:46:52
    Temat: Niewykorzystany urlop w 2004 roku
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    Co sie z nim dzieje? Przepada na koniec roku (slyszalem takie pogloski - np
    w GUSach wszyscy masowo wykorzystuja urlopy zeby im nie przepadl), czy
    jednak wszystko jest po staremu i niewykorzystany urlop mozna wykorzystac do
    konca I kwartalu roku nastepnego?
    PS. nie cytujcie KP, bo tam art 168 wyraznie wskazuje na ta druga
    mozliwosc.. tyle ze moze jest jakas zmiana o ktorej nie wiem :|

    --
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-12-06 13:31:41
    Temat: Re: Niewykorzystany urlop w 2004 roku
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl>

    Nic się nie zmieniło. Urlop nie może przepaść, chyba że podlega
    przedawnieniu po 3 latach od daty wymagalności.

    Pozdrawiam